GOD JUL………

Hejsan!!!

Åååå…… nu är det bara två dagar kvar till julafton, vi har klätt granen och den står där så vacker och paketen ligger så fint därunder. Det är så himla mysigt att komma in i rummet när ljusen och granen är tända, fint i fönstren och de vackra julblommorna på bordet. Apelsinerna med nejlikor doftar gott och hänger så fint i dörröppningen………. ååååååååå…. det är så härligt med jul….

Idag tänker jag visa er det sista julalstret för i år. En altrad glöggflaska som min svärson´s mamma ska få…… här följer nu en rad med bilder…..

Materialet jag använt är papper från Maja Design och julstjärne diesen är från Magnolia. Till flaskans mage har jag gjort ett bälte med korsettsnörning i ”ryggen” och sedan satt blommorna så de hänger ned från flaskhalsen. De sitter fast på en lite bredare pappersremsa som jag fäst på kragen och det som sitter runt magen på flaskan. Jag hoppas ni förstår annars får ni hojta. Textstämpeln kommer från Reprint. Det är så himla roligt att dekorera flaskor så om ni inte provat ännu är det något jag kan rekomendera exempelvis till nyårsflaskan.

Nu så vill jag bara önska er alla en riktigt skön jul så ses vi snart igen…….. jag tänker ta några dagar ledigt från bloggen och bara vara och umgås med mina nära och kära. Vi ses snart igen………

GOD JUL önskar jag och familjen er alla….

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

11 responses to “GOD JUL………

  1. Åh så snyggt du har altrat glöggflaskan, superfint 🙂

    ÖNSKAR ER EN RIKTIGT GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!

    Kramiz Majsan

  2. Men oh så fint!

    Önskar dej också en underbar jul!
    Kram
    Petra

  3. MEEEEN DU ÄR JU VÄRST DU!!! (läs bäst) Helt galet makalöst underbart fint gjort…..åhhhhh jag bara älskar denna fina skapelse!! Helt galet tur att man får inspireras av en sån superstar!! =)

    Massor av juliga och kuliga kramar till dej!!

  4. Wow…såå grymt läcker din glöggflaska bidde
    En riktigt God Jul önskar jag dig och familjen
    JuleKraaam C

  5. Mia

    Guud, vad fint.
    Ha en riktigt GOD JUL så ses vi sen, Mia

  6. Så fantastiskt snyggt! Och vilken läcker effekt det blev med snörningen.
    God Jul! Kram/ Elisabet

  7. Jättesnyggt altrat!
    ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT GOD JUL!
    Kram Nelle

  8. Eva

    Hej Eva och god fortsättning!
    Hoppas du fick en fin jul och att din fantastiska glöggflaska blev uppskattad.
    kram Eva

  9. Så vacker dekoration du har gjort.
    Vill bara änska dig och hela din stora familj ett Rikgit Gott Nytt År.
    Många Kramar Louise

  10. Vad fin flaskan blev med sitt ”nya skal”, alltid kul att ge något man själv gjort. Jag vill passa på att önska dig ett gott nytt och hoppas nästa år blir lika bra för pyssel.
    Jag har en bloggcandy hos mig, hoppas du vill vara med.
    Kram Johanna från Oskarshamn

  11. Wow så snyggt du har altrat glöggflaskan
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt kreativt År!
    Kram Anneli

Kommentera

