En bokask…….

Hejsan!!!

Här är det många små paket och askar som ska göras till jul och jag tror jag hunnit med alla som jag tänkt nu. Den jag tänker visa idag är gjord för pocketböcker. En bra bok till julhelgen är ju perfekt avkoppling efter all stress…….

Jag har använt de lite ”sommriga” pappret från Maja Design i beige och dekorerat med de traditionella julfärgerna rött och grönt. Textstämpeln kommer från Reprint.

Diesen jag använt till de fina julstjärnorna kommer från Magnolia.

Det var allt från mig idag…….. kommer tillbaka en gång till innan jul…… sedan tar jag lite julledigt……..sist men inte minst vill jag önska er en fortsatt skön vecka.

6 kommentarer

Filed under Alter

6 responses to “En bokask…….

  1. SÅÅÅÅÅ himla fina blir ju dina askar!! Underbara dekos och som alltid får du bara till det såååå BRRRA!!!! =)

    Kramelikram

  2. Vilka snygga askar!! (tittade även på den trekantiga du gjort som DT-uppdrag) – de som får dessa i julklapp blir glada för både asken och innehållet tror jag 😀
    Kraaam C

  3. Tänk att få en så vacker ask och dessutom med underhållande innehåll. Jag är säker på att mottagaren blir fullständigt lycklig.

  4. Åh vilken vacker ask , så snyggt!!!

    Ha nu en riktigt härlig helg!!

    Kramiz Majsan

  5. Smart att göra en pocketask! Riktigt fin var den också! 😀

    Jag önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

    Kram Annika

  6. Du är helt otrolig, såååå snygga askar. Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
    Kram Anneli

Kommentera

