Teddy Bo – White Christmas….

Hejsan!!!

Oj oj vad tiden rullar på……… för en gångs skull så ligger jag bra till med mina julkort, har bara ett par stycken kvar att göra och det känns så himla skönt. Hur går det för er?

Idag tänker jag visa ett jag gjort till Teddy Bo´s utmaning – White Christmas –  Ett kort i blått och vitt. De vita snöflingorna med massor av glitter får bli snön i min tolkning av white christmas…. det härligt blå mönsterpappret får stå för vinterkylan…… Jag har använt TeddyBo_138 och har här färglagt med copic´s. Lite pearlmaker med glitter fick bli snöflingor.

På snöflingorna har jag målat med akrylfärg lite slarvigt och sedan på med mitt underbara glitter. Tyvärr syns ju inte glittret så bra på fotot men ååå vad det glittrar live. Textstämpeln kommer från Reprint.

När jag var färdig med det här kortet så skulle jag iväg på akupunktur och när jag låg där på britsen så frågade min sjukgymnast om jag hade haft kalas i helgen -Nä…. va då??? Då säger han att jag glittrar i hela ansiktet. Hihihi…….. så går det när man blåser av överflödigt glitter……… och inte tänkte väl jag på det när jag skulle iväg.

Nu ska jag iväg på ett möte så det är väl bäst jag tar en glutt i spegeln………. ha en riktigt skön kväll………

15 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Kort, TeddyBo / TeddyBea

15 responses to “Teddy Bo – White Christmas….

  1. NOOOOO jag kan inte se dina bilder???? jag som ville se ditt Teddykort!! =) Kollar om en stund igen vännen,tänker inte missa det….;)

  2. Gorgeous card – I can almost hear Bo singing – thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs,
    Debbie xx

  3. Anneli Mellstrand

    Ett underbart kort ,stämplarna är bara så söta……..

    Kram på dig
    //anneli

  4. Men o gud så fint. Underbar färgläggning o fina färger o upplägg. Nästa stämpel jag köper blir en Teddy Bo, du har smittat mej!
    Kraaam

  5. Jaaaaa nu kan jag se ditt fina kort gumman!! Härligt härligt…urfint med alla dina fina snöstjärnor och en av dom sötaste TeddyBoisarna EVER!! =)

    Thanks for joining us at TeddyBo this week
    Big hug

  6. Så vackert du har gjort det. Du får alltid till det där lilla extra på dina kort.
    Är väl inget fel med lite glitter i ansiktet så här i juletider ;o)
    Tycker jag du borde ha varje dag även om du glittar mycket i dig själv.
    Kram Louise

  7. Vilket underbart kort,
    så söt stämpel.
    Kram Elin

  8. Åh så sött kort, stämpeln är ju så sööt, gillar färgerna det blir ju så läckert med blått o vitt, superfint!!
    Vi ska ju glittra nu när julen närmar sig hihi 🙂

    Kramiz Majsan

  9. Glömde fråga var du köper stämplarna?
    Kram

  10. Mia

    Superfint, Eva och han är ju bra föööörsööööt.
    Ha en bra dag,Mia

  11. Wonderful card. Love all the snowflake borders.

    Thank you for joining us at Teddybo.

    Edna x

  12. Helt underbart kort, så fint det blev med allt glitter och supersnygg dies!
    Må så gott!
    Kram Ann-Charlotte

  13. Fantastisk kort i herlige farger. jeg bare elsker den snøkrystall diesen, og du har bare brukt den helt perfekt!
    Looove the glitter og ser deg nesten fremfor meg med alt glitter i ansiktet, litt glitter hører jammen med når det er jul!
    Takk for at du deltar hos Teddy Bo med ditt vakre kort!
    Klemmer fra Jill

  14. Åhh såå läckert! Jag fåt ta och komma ihåg såå läckert blått och vitt blir i kombi på julkort till nästa år…tack för inspirationen ❤
    Ha det gött!
    Kraaam C

  15. Supersnyggt kort. Jag blev verkligen nyfiken på dessa läckra snöflingor. Är det en stans eller die? Så fint du gjort med dom. Nu är jag allt nyfiken. Vill ha! Som vanligt….
    Kram

Kommentera

