Vinnaren i min candy…..

Hejsan!!!

Fredag…… och dagen då jag ska presentera vinnaren i min blog candy…………spännande….. men först och främst vill jag tacka er alla som ville vara med och fira. Jag har försökt att lägga kommentarer hos er alla men ibland är det helt enkelt inte möjligt förstår inte varför det inte funkar överallt. Mystiskt!!

Nu över till det jag tror ni allra helst vill veta just nu……… vem VANN??? Jag fick superbra hjälp av min gulliga A då det var dags för dragning….

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

…………..nyfiken????? Ja, ja, jag ska inte hålla på det längre utan säger ett stort GRATTIS till ………..

………. skicka över din mailadress till mig på evja70@spray.se så kommer koden till ditt presentkort på 250:-  som du kan använda när du handlar hos Hobbyhärvan.

Ännu en gång stort tack för att ni alla ville vara med och fira och stort GRATTIS,  Snojbi till vinsten.

9 kommentarer

Filed under Allmänt, BlogCandy´s

9 responses to “Vinnaren i min candy…..

  1. Grattis till vinsten. Finns så mycket fina saker att handla hos Hobbyhärvan.
    Till Eva ha en riktigt skön helg med familjen och var räddaom er.
    Många Kramar Louise

  2. Grattis grattis till min dt-kollega på pyhobby!! =)

  3. Grattis snojbi till vinsten, tänk vad mycket fint du kan handla nu!!!
    Och tack Eva för jätte fin candy!
    Kramisar

  4. Stort grattis till vinsten Snojbi!!!

  5. Grattis Snojbi! Kanoncandy Eva 🙂

  6. Tack gulliga A för att du drog mitt alias och Tack Eva för en kanontrevlig BloggCandy
    Min mail är skickad
    Kramisar

  7. Ett stort grattis till min dt-kollega på PY Hobby!! 🙂

Kommentera

