Lycka till…….

Hejsan!!!

Idag blir det ett snabbt inlägg….har varit borta i fyra dagar nu i veckan så i helgen har det varit adventstädningen som har stått på schemat…….  men jag tänkte i alla fall visa er ett kort innan det blir att slappa i soffan…..

Ett Lycka till – kort gjort utan någon vikning utan helt enkelt. Måttet är ca 19 x15cm. Pappren och den söta vintagebilden kommer från PionDesign. Favoritblomman gardenia och så swirlen från Magnolia. Texten har jag skrivit ut från datorn. Underbara spetsar från Hobbyhärvan.

Det här var det hela från mig ikväll men jag hoppas jag får lite pysseltid nu i veckan som kommer, känner att jag skulle så gärna vilja sitta vid mitt lilla bord……… önskar er alla en fortsatt skön 1:a advents kväll……..

Nu är det bara några få dagar kvar på min candy…… stopptid 30/11 kl 23:59, vinnaren presenteras fredagen den 2/12.

10 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

10 responses to “Lycka till…….

  1. Underbart , tycker det räcker med det ordet………

    Kram
    //anneli

  2. Åh så vackert kort, gillar verkligen vintagebilden så himla fin, och så spetsen, kanonsnyggt!

    Kramiz Majsan

  3. ja vad ska man sägs??!!…UBDERBART VA ORDET!!! 😉

    Kramen

  4. Så snyggt, härlig vintagestil.
    Ha en fortsatt skön adventstid (trots mycket höstmörker)
    Monica W

  5. Mmmmm, helt underbar. Det kortet gillar jag verkligen. ”Enkelt” och helt underbart!
    Kram

  6. Så vackert och stilrent!

  7. Ljuvligt!Sött och läckert!
    De där blommorna gillar jag ocksåå för det räcker med en såå blir det snyggt (vilket är bra för en som jag som inte får till det såå snyggt med måånga blommor (ler))
    Ha en skönt vecka!
    Kraam C

  8. Vackert kort och spetsarna var verkligen ljuvliga…
    Ha det bäst!
    Kramisar

  9. Jätte snyggt kort 😀 och tack för du är med i min utlottning 😀

Kommentera

