En tändsticksask…..

Hejsan!!!

Idag har jag bakat årets första lussebullar……åååååå det har doftat underbart, dessvärre var det inte till familjen utan det ska bli till fotbollsklubbens julförsäljning vid 1:a advent…….. jag tog undan några till eftermiddags kaffet…… kände att jag baaaaaaaara var tvungen det är ju så gott….

Idag tänkte jag visa er en tändsticksask med Tilda färglagd med Copic´s. Det fina blåa pappret är från Inkido. Sparsamt dekorerat, en gardenia och rosett samt…

………att jag har gjort lite pärlor med pearlmaker och strött glitter på, använt hologram på Tilda´s hårband och rosor.

Du har väl inte missat min Blog Candy………..

Det var allt från mig idag med vi ses snart igen………. önskar er alla en skön dag…..

5 kommentarer

Filed under Allmänt, BlogCandy´s, Copic´s, Magnolia kort, Tändsticksaskar

5 responses to “En tändsticksask…..

  1. Så himla fint, gillar!!!!!

  2. Helt ljuvlig tändsticksask…!!! Du är verkligen superduktig på att färglägga!

    Kramar Linda

  3. UNDERBART FINT!!! Urgulligt och så himla fina färgval…..=)

    Kramen

  4. Men du är helt otrolig på att skapa dom mest underbaraste alsterna. Färgläggningen är så vacker och det är verkligen dina färger.
    Otroligt snygg och stil fullt min vän.
    Många Kramar Louise

  5. Fantastiskt vackert!
    Fina färger och snyggt färglagt.

Kommentera

