TeddyBo – en söt nalle……….

Hejsan!!!

Idag blir det ett julrött kort med söta TeddyBo_122. Center stair step fold card heter vikningen som jag sett  på många bloggar nu och ville prova själv. Mitt är ganska sparsamt dekorerat men jag tycker ju TeddyBo är så söt……..

 Papper från Magnolia och Inkido. Utstansade snöflingor som jag använt snow marker pennan på.

Färglagt har jag gjort med Copic´s.Till insidan har jag använt textstämpel från Reprint.

Hur går det med era julkort? Jag har nog inte så många kvar att göra nu och det känns jätteskönt, då finns ju tid till att göra andra roliga saker. Några kommer jag naturligtvis att visa er andra får vara hemliga…….

Du har väl sett att jag firar 20 000 besök. HÄR  kan du läsa mera………

Önskar er alla en skön helg….vi ses…….

5 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Kort, TeddyBo / TeddyBea

5 responses to “TeddyBo – en söt nalle……….

  1. Åhhhh den lilla rackartussen till björn,han fastnar LÄTT i pysselsystemet och man blir snabbt beroende!! =) Underbart kort vännen,och härligt att se att du gillar Teddysarna!! 😉

    Kramelikram

  2. Mycket vackert och stiligt precis som du Hi hi hi
    Ha en bra helg vännen.
    Kram Louise

  3. Hej goa vännen!
    Vilket härligt kort! bo är för go 🙂
    Tack för dina gulliga ord hos mig de värmer!
    Kramar Ann-Charlotte

  4. Så söt stämpel! 😀
    Du färglägger riktigt bra! Superfint kort!

    Vad roligt att du ville vara med i min bloggcandy! 🙂

    Kram Annika

Kommentera

