Booohooo….

Hejsan!!!

Halloween har ju redan varit…… jaaag veeeeeet……. men tjejerna var på fest i torsdags och när de var färdigsminkade så var jag ju bara tvungen att ta lite kort. Korten fick en häftigt grym look när jag ändrat dem i fotoprogrammet och då………

……….var jag ju bara tvungen att göra en lo…..

Papper från Moxie. Dekorerat med gasbinda, puncinella och så pearlmaker. Nu när jag sitter här och tittar på fotot så ser jag att jag måste fixa en spindel att sätta vid mitt spindelnät.

Visst ser de läskiga ut ??????

Några snurror och så en stjärna. Jag slipade kanterna runt fotona för att få en lite tuffare look. Denna lo var snabbscrappad…. ca 15 minuter…….. och det är snabbt, riktigt snabbt  när det gäller mig.

Missa inte att vara med i min BlogCandy du hittar den HÄR

Ha nu en riktigt fortsatt skön dag så ses vi snart igen……..

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Lo´s

5 responses to “Booohooo….

  1. Wow, den här var riktigt kusligt läcker!! Så fina bilder, härliga papper och dekos! Snyggt!! 🙂

    Kram på dig.

  2. Soooo spooooky!!! Men ursnygg LO vännen!! =)

    Kramen

  3. Är så glad att jag inte mötte på dessa hemska tjejer.
    Så snygg Lo och grattis till fortkörningen på Lo`n. hi hi hi
    Ha det bäst snygging.
    Kram Louise

  4. 15 minuter för en lo, det var verkligen snabbt. Den hade nog tagit mej 15 timmar. Jättehäftig är den i alla fall.
    Kram

  5. Mia

    Huuu, vilka otäckingar. Klart häftig Lo men många detaljer.

Kommentera

