TeddyBea i rosa…….

Hejsan!!!

Den här veckan tänker jag vara med i TeddyBo´s utmaning igen…. man skulle göra ett alster i pastell. Ååå då blev det ju ett rosa, förståsssss…… Ett fodral till en gó chokladbit…….. mmmmmmmm det blir en bra liten gåva till någon vid jul.

Jag har använt TEDDYBOBEA_TABS_002 och färglagt med Copic´s. De här nallarna är bara så roliga att färglägga och så är de ju supersöta (tycker jag i alla fall)….

Rosa cardstock som bas och så mönstrat papper från Inkido. Blandade band och lite fjädrar tillsammans med pearlmaker med ströglitter på får räcka som dekorationer.

Tusen tack för alla goá kommentarer till mig och mina töser. Det värmer i hela kroppen….. och så säger jag bara woooowoow, jag såg att min räknare slår över på 20 000 besök snart och det måste jag ju fira……. återkommer snarast…….

Önskar er alla en skön lördagkväll och så ses vi snart igen……

12 kommentarer

Filed under Alter, Copic´s, TeddyBo / TeddyBea, Utmaningar

12 responses to “TeddyBea i rosa…….

  1. Absolutely beautiful – I love this particular image – thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs,
    Debbie xx

  2. ÅHHHH det är ju bara såååå fint Eva!! Pink pink pink all over the place,and what great colouring you have done…stunning!! 😉

    Thanks for playing along at the TeddyBo challange!
    Hugs Maritha

  3. Superfin litet prosjekt 🙂
    Nydelig rosa julegave og fantastsk fargelgging av Bea. Dette var en av mine første Teddy Bea’er og jeg synes den også er supersøt!
    Perfekt sammensatt pynt med fjær, bånd og perler .-helt skjønnt!
    Takk for at du deltar hos Teddy Bo denne uken og lykke til!
    Klem fra Jill

  4. Såååååååååååååååå söt nalle, så snyggt du har färglagt den
    Denna nallen hamnar på min önskelistan:-)
    Vad har du köpt den ?
    Tack för tipset med fodralet til chokladen biten , det bliv mycket snyggt! Måste testa detta någon gång…

    Kram Anneli

  5. this is so lovely. Pink my favourite colour with this image.

    Thank you for joining us at Teddybo.

    Edna x 🙂

  6. Eva

    Jag vet inte vad jag ska skriva…finns inte så många fler beundransord än jag redan använt. Du är för himla duktig, allt blir bara så snyggt! Så dova fina färger och lilla Teddybo är ju underbart söt, förstår att du är förälskad i de stämplarna, de passar liksom dig.
    Ha en fin vecka
    kram Eva

  7. Wow, this is beautiful. Your coloring is fantastic.
    Hugs,
    Carolyn

  8. Så otroligt sött och så fint färglagt!

  9. clairebears x

    This is really pretty. Your colouring is amazing :0)
    Thank you for sharing it with us at Teddy Bo.
    Love Clairebears x

  10. Very beautiful card!!

  11. Wowzers your colouring is immense. I especially love your colour scheme and t works so perfectly with our bears. http://craftyescape.blogspot.com/2011/11/snuggly-teddy-bo.html

  12. Oh this is just gorgeous!!!! Love everything about it!!!
    Thank you so much for playing along with us at Teddy Bo!! This image is so pretty and so is your creation!!
    :)Kathy

Kommentera

