Blått julkort…

Hejsan!!!

Hoppas allt är bra med er alla. Ett litet kort inlägg blir det idag………

Tänker bjuda er på ett blått och brunt julkort med papper och bild från PION Design, det blå pappret kommer från Bildmålarna.  Dekorerat med en  blå gardenia tillsammans med mina egna blad, lite spets och satinband.

God Jul har jag skrivit ut från datorn…. och så lite pearlmaker….. Till insidan har jag använt mig av textstämpeln från Reprint och så ett tunt sidenband.

Allt från mig idag………. Önskar er en fortsatt skön dag………. vi ses snart igen……..

6 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Kort

6 responses to “Blått julkort…

  1. Härlig färgkombination blått brunt , superfint

    Kram
    //anneli

  2. Snyggt! Snyggt! Snyggt! …mer finns det inte och säga om detta kort (ler)
    Va läckert det bidde med den vit/blå gardenian…tror jag får köpa på mig lite såna blommor nästa gång jag ”springer på dem”
    Ha det gött!
    Kraam C

  3. Så vackert kort du har gjort nu igen.
    Färgerna var jätte fina ihop. du har verkligen fått fram allt på bästa sätt.
    Kram Louise

  4. ÅHHHHH smälter som doftvaxet i ljuslyktan!! Sååååå himla fint Eva!! Älskar denna färgkombo verkligen! =)

    Kramar

  5. Vilket julkort, så fint.
    Kram Elin

  6. Ett ursnyggt julkort bara älskar blått och brunt ihop!
    Den där inside stämpeln från Reprint måste jag bara haaaaaa…….. 😉
    Trevlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

Kommentera

