Scrappträff……

Hejsan!!!

Oj oj oj vilken helg……… så himla roligt att få träffa alla goá scrappande tjejer som är lika nördiga som jag, och som man fick träffa ”live” det var superkul.

 Som ni kanske vet så har ju Hobbyhärvan i Västervik arrangerat scrappträff i helgen och då var jag med och hjälpte till lite. Visade bla. en kortvikning och hur jag färglägger med Copic´s pennorna. Mycket roligt och så alla bra tips och inspiration man får av alla som är där. Ja a a…. det var helt enkelt toppen……….

Jag hann dock inte med att pyssla något utan hjälpte till lite runt omkring och så pratade jag en hel del……..de här bilderna tog jag på söndagen på tjejerna som satt vid bordet där jag trodde jag skulle sitta och pyssla……….

Jag hade med mig mina två tjejer, som för övrigt också gillar att scrappa. De hade en kul helg tillsammans med Emilia, ett proffs i scrapping och bara 11år.

Full konsentration som ni ser……… jag kommer visa Amanda och Hanna´s alster senare i veckan då jag fotat dem. Nu så vill jag bara tacka alla som var där för utan er hade det ju inte blivit en så härligt inspirerande helg. Tusen tack!!!

Stora kramar och tack till Mia på Hobbyhärvan som ordnade den här träffen. Kanon!!! Vi ses snart igen………

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Hobbyhärvan

4 responses to “Scrappträff……

  1. Tack själv för en underbar helg. Så himla kul att se så mycket olika stilar och tekniker så man får ju oerhörd inspiration efter en sån här helg.

  2. Det är vi som ska tacka för både din och Mias härliga träff.
    Ni är som gjorde för dethär och vi kommer gärna tillbaka snart igen.
    Bara vinter vädret tillåter det hi hi.
    Du har två jätte duktiga tjejer du med som är så unga. Dom hade ju så trevlig vid sitt egna bord.
    Sen vill jag tacka även privat för en helt underbar helg tillsammasn med dig och din familj. Tycker så mycket om er det vet du.
    Hade gärna träffat er oftade om det inte varit så långt emellan oss.

    Ha det nu så bra och var rädda om er.
    Många Kramar från oss till er.
    Louise

  3. Ser så kul ut att träffas så där och skapa(surra,skratta,m.m) =)Jag har aldrig varit på nån scrapträff ens…=(

    tack söting för dina goa kommentarer me! =)

    Kramen

  4. Mia

    Tack själv Eva, utan dej hade det inte gått.

Kommentera

