Min första TeddyBo….

Hejsan!!!

Jag har köpt mina första TeddyBo stämplar…. är helt såld på dessa bedårande nallar….

Först och främst vill jag tacka Maritha som hjälpte mig med hur man gör när man beställer digi stämplar. Frågvisa jag  hade hundra frågor som jag behövde svar på, är ju helt grön på det här området. Maritha ställde upp och hjälpte mig och för mig var det guld värt. Tusen tack ännu en gång. Maritha gör världens finaste kort med denna lilla nalle, kolla här och här och här så förstår du nog vad jag menar……..

Nu över till mitt första kort med denna lilla söta TeddyBo_138 som jag här har färglagt med mina Copic´s.

Papper från Reprint -Tomte Collection- , dekorerat med blommor från Petaloo och mina hemgjorda blad samt ett underbart band.

En dekorerad insida med textstämpel, även den från Reprint. Dies från Nellie Snellen och Magnolia. Materialet till kortet hittar du hos Hobbyhärvan.

De underbara TeddyBo stämplarna ritas av Gayle Cook och du hittar de HÄR och vill du titta närmare på andra  TeddyBo kort så kika in i deras bloggdär man finner massor av inspiration………

 Sist men inte minst ett stort supertack till Maritha som hjälpte mig att klara av att beställa dessa små godingar. Jag lovar ni kommer att få se flera kort här hos mig med de här stämplarna…….

Önskar er alla en skön vecka……

 

9 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Copic´s, Kort, TeddyBo / TeddyBea

9 responses to “Min första TeddyBo….

  1. Vilken söting , superfint kort ………….

    Pysselkramar
    //anneli

  2. Mia

    Eva, Eva, ojojoj vad söt den är och kortet är ju superfint.

  3. Hej vännen!
    Förstår att du är såld på dessa bedårande nallar, och du gör honom rättvis
    med din fina färgläggning! Ljuvligt julkort helt enkelt…
    Ha det bäst, Kramar Ann-Charlotte

  4. OMG…..jag rodnar ju stumpan….,TACK TACK TACK för alla snälla ord och länkningen till mej,det hade du ju inte behövt,jag hjälper dej sååå gärna ju!! *rodnar liite till* =)
    Kortet är ju BARA SÅÅÅÅÅ FINT!! men det visste jag ju att det skulle bli ju,det är ju DU som gjort det!! 😉
    Jag kan lova att du kommer beställa dej flera av dessa små raringar,man inser att man måste ha en för varje tillfälle man vill ge bort kort för!! (dom sätter sej på huvet på en) hi hi hi

    Tusen kramar till dej och tack igen för dina rara ord!! 😉

  5. Så super söt stämpel.
    Jätte fint kort.
    Kram Elin

  6. Den nallen var ju bara för söt.
    Som vanligt ett kanonfint kort och jag gillar verkligen din insida. Så snygg och matchande.
    Vi ses snart. (lite darr på handen…)

  7. Eva

    Wow, så fint julkort du har gjort. Håller med om att stämpeln är jättesöt, gillade också textstämpeln, den skulle jag nog vilja lägga i min önskekorg.
    Ha det gott
    kram Eva

  8. Åhh, vilken ursöt stämpel!! Ditt kort är bedårande fint också- och jag känner faktiskt att jag får lust att börja med julkorten, jag med! 😀

    Ha det gott och stor kram!

  9. Men du vilket kort. Så sööööööt den lille nallen är.
    Du är så himla duktig hoppas man får se detta live sen när jag kommer.
    Många stora Kramar Louise

Kommentera

