Bildmålarna Challenge 9 – mitt bidrag…..

Hejsan!!!

Nionde utmaningen  i Bildmålarnas utmaningsblogg var att göra ett kort i valfri vikning. Jag gjorde ett criss-cross kort med papper från Maja Design. Blommor från Petaloo och mina egna blad fick dekorera framsidan.

Jag valde att ha mitt motiv på innerkortet, den söta Mimosa med lykta här färglagd med Copic´s…..

Textstämpeln kommer från Reprint. Det fina spetsbandet med hjärtan finns hos Hobbyhärvan.

Copic pennor jag använt….. HUD E000, E00, E21 HÅR E21, E33, E35 GRÅ DETALJER C-1, C-3, C-5 RÖDA DETALJER R14, R29, R59. Jag använder torrchalk för att göra henne lite ”rosig” om kinderna.

Det var allt för idag…….. nu hoppas jag bara på lite tur så en ny liten Bildmålarstämpel kan få flytta hem till mig.

Ha det bäst alla goá och inspirerande scrappare………

7 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Bildmålarna, Copic´s, Kort, Utmaningar

7 responses to “Bildmålarna Challenge 9 – mitt bidrag…..

  1. Ett helt bedårande, underbart vackert julkort, du färglägger så fint……….
    Pysselkramar
    //anneli

  2. MEEEEEEN ÅHHHHH JAG DÖÖÖÖÖÖR(vilket jag gör ofta på din blogg,men sen hämtar jag mej mirakulöst nog) Det här är ju bara så fint Eva! Nu ska här göras ett crisscrosskort…… Tur jag har dej som bara smackar på med inspiration,jag kan inte ens ducka och komma undan!! =) LÖVLY!

    Massor av goa kramar kommer din väg……(ducka) 😉

  3. WOW, vad mycket fina kort!! Jag blev väldigt förtjust i stämpeln med flickan. Den måste jag titta närmare på! Så söt!!

    Du har ju blivit en fena på att uppdatera bloggen. Tyvärr kan jag inte säga detsamma. 😉 Ska försöka ta mig i kragen snart…..

    Ha det bäst!

    Kram!

  4. Åå sååå snyggt! Du är grym på att färglägga dina motiv – jag är avis!!
    Ha det gött! Kraam C

  5. Eva

    Ojoj…nu tror jag här finns gott om inspiration! Du bloggar det ena fina kortet efter det andra. Alla är ju bara så fina!! Lycka till i utmaningen!
    kram Eva

  6. Jättefint kort, så härligt juligt! Fina färger o du har målat stämpeln så fint. Vilken sort av copics använder du. Har förstått att det finns 2 olika, en sort som är lite dyrare.

  7. Helt underbart, jätte fint.
    Kram Elin

Kommentera

