Julkort i traditionella färger…..

Hejsan!!!

Jag har gjort ett bidrag till födelsedags – cc´n hos Svensk Scrapbooking, ett kort efter en skiss…… det blev ett julkort i de traditionella julfärgerna, dock lite olikt mig att inte använda någon motivstämpel…….. men man måste ju variera sig och testa något nytt. Jag har använt textstämpeln som kommer ifrån Reprint och mönstrat papper från Bildmålarna och Maja Design.

 

Blomma från Petaloo och mina egna blad, Magnolias lilla swirl och sidenband. Insidan har jag gjort på samma sätt som framsidan…….

Tråkigt nog så hinner jag nog bara det här bidraget………. jag har förmågan att alltid ha en massa annat som skall göras när det är cc, men jag är glad att jag hann den här i alla fall. Många roliga utmaningar som jag tänker spara och göra vid något senare tillfälle. Sist men inte minst ett stort grattis till Svensk Scrapbooking som fyller 5 år………

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

3 responses to “Julkort i traditionella färger…..

  1. JAG SÄGER BARA URRRRRSNYYYYYGT VÄNNEN!!!! Du är ju bara grymt duktig! =)

    Kraaaaam till dej

  2. Verligen jätte fint.
    Kram Elin

  3. Mia

    Meen ååååhhhh, Eva vad fint.

Kommentera

