2 x julkort……

Hejsan!!!

Hoppas allt är bra med er alla, idag får ni se stafflikort igeeeeeen………och liknande det ni såg igår………. men det är väl ok? Hihihi…… jag har ju snöat in totalt på dessa. Fick en beställning på julkort och ville då ha några som var lika men ändå olika så då får det bli så…….

Materialet som jag använt till dessa kort är:

PION Design Sagan om våren – Hopp-,  Väntan på tomten -Adventskalender-  och bilderna kommer från arket som heter -Vintersaga- samt lite spillbitar från Inkidos papper.

Blommorna kommer från Petaloo och heter -Magnolia Blossom- och -Chantilly- som jag här använt tillsammans med mina egna blad och så har jag dekorerat med swirlen från Magnolia och lite halvpärlor.

Textstämpeln kommer från Reprint.

Materialet hittar du hos Hobbyhärvan. Nu kommer det ett gäng med bilder……….

Jag tycker som ni kanske vet att det är svårt att använda dessa vintagebilder men det kändes lite lättare när det var två lite lika  kort jag gjorde…… så nu säger jag det……….. jag blev faktiskt nöjd………

Ha det gott alla goá läsare så ses vi snart igen……..

9 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Kort

9 responses to “2 x julkort……

  1. Gillade dessa julkort jättemycket hoppas det är ok att apa efter ?????????????
    Något liknande menar jag …….
    Vad man längtar efter Västerviksträffen ………..
    Pysselkramar
    //anneli

  2. Mia

    Åhh, vad härligt det är att se att du har fått tillbaka inspirationen.
    Korten är helt i min stil. (men det visste du väl redan, jag har ju verkligen snöat in i dessa vintagebilder)
    Ha en skön helg, Mia

  3. ÅHHHHH så galet fina julkort du har gjort…..hur fasen kunde jag missa det förra?? Fattar inget,jag får helt enkelt skämmas *nu skämms jag*!! =)
    Makalösa detaljer och så förbaskat snyggt gjort…..du är bara sååååå grymt duktig!!
    Tack din lilla raring för alla dina goa kommentarer me…*happy* 😉

    Kramen

  4. Grymt läckra! ❤
    Kraam C

  5. Ljuvliga kort, du har verkligen fått till en riktig julstämning.
    Kram o trevlig helg.

  6. Helt underbara jul kort du har gjort.
    Får man se dom live sen när jag kommer till dig?
    Läckert att du satt det lite ovan på kort ryggen.
    Älskar den swirlen du har från Magnolia. Så snygg och här visar du att man kan använda den till alla kort och tider.
    Ha det gott Många Kramar Louise

  7. Så super fina julkort.
    Kram Elin

  8. Wow!! Love these cards! Absolutely stunning! I’ve made lots of easel cards, but hadn’t thought of doing the offset layout! How inspiring! Thanks for sharing!

  9. Hej Eva! Så himla fina kort du gör! Kollar runt och njuter av allt vackert! Får mycket inspiration, du är så himla duktig! Kram!

Kommentera

