Ett julkort i favoritvikning….

Hejsan!!!

Ååå jag gillar verkligen vikningen av  stafflikorten, ni kommer märka det i mina inlägg som kommer framöver……. Idag tänkte jag visa er ett julkort i brunt och blått med den lilla söta Magnoliastämpeln Tilda med paket. Jag har färglagt med mina Copic´s och jag börjar tycka det blir roligare för varje gång jag använder dem. Tror jag fått in snitsen nu…….

Jag har använt papper från Inkido och Magnolia. Inkidos papper är nog från både året och förra året. Här kan man ju använda spillbitar om man vill.

Den söta swirlen från Magnolia som numera pryder nästan alla alster och så mina älsklingsblommor och egengjorda blad. Tänkte mig nog detta kort som ett julkort men det funkar nog även som grattis kort.

Det var allt från mig idag och jag hoppas ni alla får en fortsatt skön dag så ses vi snart igen……

 

2 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Copic´s, Kort, Magnolia kort

2 responses to “Ett julkort i favoritvikning….

  1. Gu så läckert och den där swirlsen är ju bara för underbar.

Kommentera

