Rosa kort……

Hejsan!!!

Det här hittade jag inne hos Anneli  ………jag är så glad för jag är DT hos PY Hobby-tävling….  Man får gratulera PY Hobby till sitt strålande val av Dt. Anneli gör superfina kort, har du inte sett dem så hoppa över till hennes blogg och kika. Tävlingen går ut på att man ska inspireras av den här bilden, fri tolkning och ett alster nygjort till just den här tävlingen. Priset är sponsrat av PY Hobby.

…….det är klart det blev ett kort i rosa…..

Mönster papper från Bildmålarna -Vänskap Blomma- och -Vänskap Prick-. Stämpeln är -Fairy Kiki- från Mo Manning en underbar stämpel som här är färglagd med Copics. Dies kommer från Nellie Snellen och Magnolia.

Copic´s pennorna  jag använt är till HUD: E000, E00, E21 VINGAR och HATT: RV000, RV10, RV02 och RV04.

En dekorerad insida så klart, mina älskade fjärilar och så den söta swirlen från Magnolia.

Sist men inte minst så önskar jag er en fortsatt skön vecka så ses vi snart igen……….

13 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

13 responses to “Rosa kort……

  1. Åhhhh så himla fint kort! Rosa är ju bara hur gulligt som helst! Ursöt stämpel och finfina dekos…ett riktigt Eva-kort!! 😉

    Kramen

  2. Vilket super fint kort,
    helt underbar stämpel.
    Kram Elin

  3. Mia

    Eva, sockersött helt enkelt. Som en karamell.

  4. Åh såå sött! Håller tummen för dig i tävlingen
    Kraam C

  5. Eva

    Åhh så fint och för dig gjorde det väl inte ont att skapa i rosa:) det är du mästare på.
    Lycka till med ditt vackra bidrag!
    kram Eva

  6. Vilken vacker kort! Stämplen är är så söt och du har färglagt den så snyggt! Mycket snygg med diesen. Tack för att du ville vara med i min lilla tävling.

    Kram Anneli

  7. SUPER SNYGGT helt ljuvligt och så underbart:) Njuter av att titta på ditt kort jag gillar det massor:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

    Pyssel kramar från Lilla Inger:)

  8. Oh så fint, jättefint färglagt och superfint komponerat kort. Rosa är fint!
    Den stämpeln är så fin också. Men nu blir jag sugen på att köpa copics jag också, tycker du de är bättre än MPC-tekniken?
    Du får lifta mitt kort om du gillar det, det är bara kul:).
    Kram o trevlig helg.
    Petra

  9. Ljuvligt kort och en mycket söt stämpel!

  10. Wow vilket kort, kan bara säga UNDERBART!!!
    Trevlig Helg och ta hand om dig!
    Många Kramar Ann-Charlotte

  11. Gisses vilket gulligt kort du har gjort!
    Lycka till.

  12. Härligt att få njuta att dina alster. Så gulligt det här var och även de tidigare du gjort nu. Kul att glutta in hos dej o få lite inspiration. Längtar till scrapträffen i V-vik samtidigt som det är ganska nervöst, men det ska bli kul.
    Ha det bra.

  13. Ett jättefint kort och en välarbetad insida. Visst är den swirlen söt? Lycka till, kram Gertrud

Kommentera

