Bildmålarna´s utmaning….

Hejsan!!!

Hoppas ni kommer ihåg mig………. *ler*…… jag har ju inte varit direkt aktiv här på bloggen så det är förståeligt om ni har glömt mig men jag hoppas att jag kan locka er tillbaka till min blogg.

Idag har jag i alla fall tagit mig an Bilmålarna´s utmaning som du hittarHÄR utmaningen var att använda sömnad av något slag, handsöm, fejk eller symaskin samt en stämpel från Bildmålarna. Stämpeln jag använt är den söta Mimosa med lykta här färglagd med Copics. Det finns så många gulliga stämplar så det är svårt att välja vilken man ska ta, jag har flera stycken här som är favoriter, men de får jag väl använda vid ett senare tillfälle.

Mönsterpappret är från Bildmålarna´s egna kollektion och heter – Jul-Flinga -.

En dekorerad insida fick det också bli, om än enkel, textstämpeln kommer från Inkido. Det var alltså mitt bidrag till Bildmålarna´s utmaning. Häng på du också………. klicka bara på bilden så kommer du till utmaningen.

Det var det hela från mig idag och nu ska jag gå ner till mitt nyrenoverade vardagsrum och bara mysa och kika på hur fint det blev, jag kan säga att jag blev 100% nöjd, kanske kommer det en bild på det lite senare.

Önskar er alla en härlig helg och hoppas vi ses snart igen………… du missar väl inte Hobbyhärvan´s scrappträff i Västervik. Kolla in informationen i  sidebaren.

Massor massor med kramar till er alla………

7 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2011, Bildmålarna, Kort

7 responses to “Bildmålarna´s utmaning….

  1. Oh ett så fint kort. Jag gjorde också ett kort med exakt samma stämpel idag, men min tjej fick bli röd. Men fatta, jag är också kär i BM stämplar nu, helt galet. Gjorde en beställning idag……
    Klart vi kommer ihåg dej, kul att du är på gång igen.
    Kraaaam

  2. Eva

    Såklart jag kommer ihåg dig:). Alltid lika mysigt när du bloggar för man vet att det kommer något riktigt fint…dethär kortet var himla härligt …gillar färgerna och stämpeln är ju supersöt och i mitt tycke är kortet alldeles lagom dekorerat. Håller tummarna för ditt kort i utmaningen!

  3. Glömma dej??? NÄÄÄHÄÄÄ du!!! Ett helt galet fint kort i såååå himla fina färger. WOW!! Ursöt stämpel som du målat helt yberfint med dina pennor…..(jag kämpar på med övningen med mina) =)

    Ha en skön lördag i ditt nya v-rum 😉
    Kramen

  4. Va då….glömma dej! Aldrig…Roligt att du kommit tillbaka med ett helt
    galet vackert julkort, blått är flott precis som ditt kort….Supersnyggt!
    Det är inte klokt men jag har bara en eller kanske två stämplar från
    BM, borde ändra på det, denna stämpel var ju helt toksöt…beror det på din underbara färgläggning kanske :-).
    Vad roligt med nyrenoverat, njut och ha en underbar lördagskväll!
    Många Kramar Ann-Charlotte

  5. Ett mycket vackert och välarbetat kort!
    Så skönt att rusten är klar och att du är nöjd. Känns så skönt när sånt är fixat.

  6. Mia

    Hur kunde jag missa det här då ?
    Jättegulligt.

  7. Your stitches are absolutely perfect 🙂 I love that image you have used. And you have colored her so well. Lovely card.

    Thanks for joining in Bildmålarna challenge!

Kommentera

