En ask till mamma….

Hejsan!!!

Gómorgon, gómiddag och gókväll när helst du är inne och tittar. Hoppas ni har det bra i sommarvärmen eller man kanske ska säga i det blandade vädret. Men visst är det skönt med variation, man hinner ju liksom inte tröttna. För min del så har jag börjat jobba igen efter semester så det är bara att kämpa på, nu med friska och pigga tag, känns himla bra för semestern har varit jätteskön och jag känner mig utvilad. Men nu vill jag visa er vad mamma fick ……

Idag fyller mamma år, hipp hipp hurrrrrrrraaaaaaa ……. så då tänker jag visa det som hon fick igår när vi var och firade henne. En ask med en cd-skiva med ett stafflikort på toppen, fotade naturligtvis innan jag lagt i skivan……. ja ja det får gå bra ändå. Måtten på asken är precis efter ett skivfodral.

Papper från Maja Design och stämpeln från Nellie Snellen  -Dawn with flowers- dekorerat enkelt med rosor och blad. Stämpeln är färglagd med MCP-tekniken.

…….. asken öppen då ser man att jag även ”fodrade insidan” med mönsterpapper för att få den lite stadigare. Textstämpel från Reprint.

Nu vill jag bara önska er en härlig fortsättning på veckan så ses vi snart igen…….

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

5 responses to “En ask till mamma….

  1. Sååå fin ask å vilken kul idé! 🙂
    Ha det så bra, kram K.

  2. ÅHHHHH så himla söt…..jag har alltid undrat hur man får till det med kortet upptill sådär,men nu ser man ju lite hur det hela ska gå till! =) Underbart fint är det Eva! =)

    Kramen

  3. Å, vilket superduperfint kort din mamma fick!
    Gillar papperet massor- och stämpelmotivet är urfint och som vanligt bedårande färglagt!!
    Du måste gjort din mammas dag med den kort-asken.♥

    Håller faktiskt med dig om att det kan vara skönt med lite variation i vädret- även om jag tycker att de soliga dagarna gärna får överväga. 😉 Men visst behövs regnet också. Tycker mest om när det regnar nattetid, så är det så där friskt och fräscht på morron när man vaknar.

    Ha det gott!
    Kram.

  4. ica

    Åååh vilken vacker ask! Gillar det söta stämpelmotivet! Tack för inspirationen,
    kram ica

Kommentera

