Hej….. nu är jag här igen…

Hejsan!!!

Nu, nu är jag tillbaka igen, det känns så himla bra att ha kommit igång. Jag har ju i och för sig haft semester och det ska man nog ha i sin scrapparverkstad också, men jag trodde  ju att när jag var ledig så kunde jag ju pyssla hur mycket jag ville. Men då……. stopp på inspirationen och så vill den inte infinna sig när man vill för mycket……. men nu äntligen….

Jag fick ett superfint Dt-paket av Mia för några dagar sedan och det ville jag ju sätta tänderna i med en endaste gång så därför  börjar jag med att visa er ett kort som jag gjort till Hobbyhärvan´s blogg här får du ju som vanligt bara en liten glimt av alstret men hoppa vidare så finner du kortet i sin helhet…….

Det var allt från mig idag men jag hoppas vi ses snart igen, jag har gjort flera alster som kommer att visas och naturligtvis har jag hälsat på inne hos er och sett alla era fina alster, ni sprider underbar inspiration. Dessvärre har jag haft lite svårt att kommentera vissa gånger men jag gör nya försök och hoppas att det fungerar till slut.

Sist men inte minst vill jag önska er alla en skön helg…….. vi ses…….

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Hobbyhärvan, Kort

7 responses to “Hej….. nu är jag här igen…

  1. Meeeen hur gulligt som helst ju vännen,och så himla fint med spellisen på på insidan som ett fönster,oj oj….tur man har dej som man får lite nya idéer ifrån. Härliga färger och jag håller med om att stämpeln passar då verkligen till små pojkar! =)

    ha det så skönt
    Kram kram

  2. Eva

    Så skönt att du är tillbaka och vilket fint kort du har gjort och i lite ovanlig färg. Härligt!
    Nu är det jag som har lite brist på inspiration och det låter ju klokt att ta semester även från pysslandet…kanske borde testa det.
    sommarlovslediga hälsningar Eva

  3. svar: Textstämpeln inuti mitt TeddyBea kort kommer fr Skogstokiga =)

  4. Vad härligt att du återfått inspirationen!! *klappar händerna*
    Superfint kort med en ljuvlig stämpel!
    Gillar såklart alla söta dekorationer och din fina färgläggning också. 🙂
    Sen vill jag tacka för tipset om att använda spillet från utstansningen- perfekt ju! (Brukar faktiskt spara lite sånt- från mindre utstansat-mest för att jag tänker att jag nångång ska använda som stenciler).

    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram.

  5. Hej Eva!
    Vad härligt att du fått tillbaka skaparglädjen, det är nog bra att
    ha lite halvfart så här på semestern, nu måste jag hoppa in till
    hobbyhärvan och titta på ditt alster!
    Många Kramar Ann-Charlotte

  6. |Linda|

    Så vackert!!

  7. Jättesött och stilrent!

Kommentera

