Bröllopskort…….

Hejsan!!!

Hoppas allt är bra med er alla goá bloggläsare, här händer dessvärre inte mycket på pysselfronten hur mycket jag än vill. Jag får helt enkelt inte till något och idag är sista chansen att lämna in bidrag till SS cybercrop…….  det är bara så det är just nu. Jag hoppas verkligen det lossnar snart……

Det är tur jag har lite ”gammalt” som jag kan visa er tills jag hittar lusten igen. Idag bjuder jag er då på ett bröllopskort som jag hade på beställning. Det fick bli ett kuvertkort så att det fanns plats för en pengagåva till brudparet. Nu tänkte jag visa er ett gäng med bilder och hoppas ni orkar till slutet…….

….. sist men inte minst……… baksidan…….

Papper jag använt är från Pion Design. Dekorerat med blandade blommor och mina egna blad, kantstansen kommer från Martha Stewart samt ett zigzag band och organsaband. Materialet har jag köpt hos Hobbyhärvan.

Jag vill bara också tillägga innan jag avslutar mitt inlägg att ibland när jag ska lägga kommentarer hos er som har blogspot så fungerar det inte. Måste skicka/granska osv flera gånger så ibland händer det att jag ger upp……. men jag har varit där och kikat. Måste ju kolla era härliga alster och jag gör nya försök att kommentera så fort jag kan, jag vet ju själv att jag uppskattar och blir sååååå glad när jag ser att ni varit här inne och kommenterat.

Önskar er nu alla en härlig vecka och jag hoppas vädret blir en aning bättre så att jag får lite sol på kinderna.

Massor massor med kramar till er…..

 

16 kommentarer

Filed under Allmänt, Bröllop, Kort

16 responses to “Bröllopskort…….

  1. Jättesnyggt kuvertkort, härliga papper ljuvligt dekorerat.
    Hoppas pyssellusten kommer tillbaka snart, men
    jag känner egentligen likadant. Det blir så när det blir sommar.
    Pyssla får vi göra til hösten igen, när det blir mörkt o kallt.
    Kram på dej.
    Petra

  2. WOW vilket kort du hr gjort. Älskar det. Men det gör jag med allt det du gör.
    Men det här var riktigt vackert. Har du någon mall på det så får du gärna maila över den.
    Det är så väl gjort och dina dekorationer är ljuvliga.
    Ha det nu så bra och hoppas vi snart syns vännen.
    Massor med Kramar Louise

  3. MEEEEN hjälp……det här är ju bara fööööör fint vännen!! Helt underbara papper och jag bara suckar här framför datorn över hur fint ditt kuvert är….Så snyggt! =)
    Hoppas ditt pysselantivirus snart ger sej,jag har oxå haft det…….men då fick ju jag en utmaning av en toppenpysslare (blink blink) så jag botades rätt snart!! 😉

    Massor av kramar som innehåller meducinska effekter och galet mycke inspiration!! 😉

  4. Åhh, ditt bröllopskort är gudomligt vackert! Gillar allt det vita- och så de fina blommorna… och papperen såklart! Love it!!

    Hmm, verkar som att det är ganska vanligt att man inte pysslar så mycket på sommaren. Men- det är ju egentligen bara som det ska vara liksom. Fast jag kan faktiskt ändå känna pyssellust ibland- åtminstone på regniga dagar. 😉

    Hoppas du har det bara gott annars.
    Massa kramar till dig! 🙂

  5. Underbart vackert bröllopskort!

  6. Såååå fint du har gjort! Ett mycket vackert kort! 🙂 Jättefina färger å fint dekorerat!
    kram kram!

  7. Så super snyggt kort,
    verkligen vackert.
    Kram Elin

  8. Mia

    Eva, nu har du gjort det igen….SUPERFINT.
    Headern är inte dum den heller, du är så söt.
    Ha det så bra, Mia

  9. hej kul du kollat in bloggen och gilla blöjtårtan 🙂 jag har gjort flera och alla som fått en sådan har uppskattat det enormt mycket så kan verkligen rekomendera detta till en nybliven småbarnsfamij.

  10. det blev jätte vackert! Det var länge sedan jag gjorde kuvert, tack för inspirationen.

  11. Vilket underbart ljuvligt bröllopskuvert!!!
    Gillar det massor 🙂
    Många Kramar Ann-Charlotte

  12. Eva

    Knappast något jobbigt att titta på alla dina vackra bilder, snarare ren avkoppling…
    Ett underbart litet konstverk…hoppas skaparlusten återvänder med solen.
    Ha det gott
    hälsar Eva

  13. Underbart vackert kuvert du skapat, så ljuvligt dekorerat… Hoppas att du får tillbaka skaparlusten, om inte så till hösten för nu ska man ju passa på att njuta av den härliga svenska sommaren 🙂 Kramizar Susanne

  14. ica

    Hej! Vilket vackert kuvertkort! Superfint! Dina egengjorda blad har jag beundrat många gånger! Hoppas att scrap-inspirationen kommer tillbaka till dig snart.
    Önskar dig en skön helg, kram ica

  15. Vilket underbart kuvertkort, verkligen jättevackert!!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Mvh Annelie

  16. madebym

    Ååååå vilket fint kort! Tack för inspirationen!! 🙂

Kommentera

