Trevlig sommar – present….

Hejsan!!!

Idag fortsätter jag med att visa ett alster som jag haft på beställning, en bokbox-väska…….. eller vilket man vill kalla den.

Pappret är från Maja Design och så har jag använt fjärilen och vykortet från Pion Design. Trevlig sommar har jag skrivit ut från datorn på cardstock.

Några detaljbilder som är klickbara…..

Detta var det hela från mig idag……….. ja jag försöker komma igång med en utav utmaningarna de har på cc´n inne hos Svensk Scrapbooking. Det är ju perfekt väder för att sitta vid pysselbordet………. regn regn regn……. hur har ni det hemma hos er? Nä, nu får jag se till att få något gjort…….

Massor massor med kramar till er alla……..

10 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

10 responses to “Trevlig sommar – present….

  1. Såå läckert!…och somrigt.
    Hihi…vi har också pysselväder hos oss men tyvärr så lyser min pyssellust med sin frånvaro såå jag kan inte dirket njuta av vädret 😉 😀
    Lycka till med utmaningarna inne på cropen
    Kraaam C

  2. Meeeen så himla snygg bokboxväska….du är ju bara så galet duktig måste jag säga!! =) Helt underbara papper och färgkombos får du alltid till. Den här är ju bara superduper!

    Jag har förstått på flera bloggar där folk bor söderut att det verkar regna,men här uppe har det bara regnat typ 2 min…..så jag skulle behöva lite pysselväder hit upp nu! =)

    Ha det så bra/stora kramar

  3. Men du så vackert. Vilken smart idè. Härliga fäger att ha på detta alster och det var verkligen välarbetat.
    Du är en så otroligt duktig scrappare.
    Många Kramar Louise
    Som har haft regn i dag på morgoen och sen sol och blåst.

  4. Eva

    Vilken smart idé!! Den måste jag lära mig! Perfekt när man ger bort en bok och det gör jag gärna. Så fina färger du har valt och alla kombinationer sitter som en smäck..som alltid när du skapar!
    Vi har haft ”lagomväder” väder här idag. Lite regn, lite sol, lite ljumma vindar, ja jag tycker det har varit skönt. Har gjort fint på balkongen, slappat i solglimtarna och scrappat lite.
    Ha en fin vecka
    hälsar Eva

  5. Jätte fint!!
    Kram Elin

  6. Underbar box och så snyggt du har dekorerat den

    Kraaaaaaaaam Anneli

  7. Wow, vilken underbar bokbox! Kul att få ge bort en sån. 🙂

    Hoppas du har det gott i regnet.

    Kram på dig!

  8. Underbar härlig väska Eva!
    Bara så fina papper och dekorationer, jätte fin
    gå bort present i stället för en blomma.
    Ha en riktigt härlig Midsommar önskar jag dig!
    Många Kramar Ann-charlotte

  9. Väldigt vackert och stilrent!

  10. OMG så himla snyyyyyyggt!!!
    Färgerna och allt harmoniserar ju helt fantastiskt!
    En fröjd för ögat 😀

    Kram kram

Kommentera

