Student 2011……….

Hejsan!!!

Tusen tack för alla gulliga kommentarer om inspirations torka, jag hoppas den kommer tillbaka  nu när semestern börjar. Har ju haft lite beställningar som jag har varit tvungen att få klart, och de har de blivit  precis på dagen……… och jag har faktiskt blivit nöjd, och det har känts så bra .

 Idag tänker jag visa en Lo där man skriver små hälsningar, några kloka ord eller bara ett lycka till i framtiden  på till studenten under festen, ni har kanske sett flera sådana tidigare här hos mig men jag tycker det blir ett fint minne.

Jag har använt cardstock i tre olika färger, blommor från Petaloo (finns på Hobbyhärvan) och egengjorda blad.

Textstämpel från Inkido här stämplad med distress ink -peeled paint-, fotot utskrivet i gråton och slipat i kanterna.

-Student 2011- utskrivet från datorn och så har jag klippt ut en fjäril från Pion Design´s klippark att dekorera med, jag tycker de är så fina.

Nu vill jag bara önska studenten lycka till i framtiden och hoppas hon får en fin examensdag att minnas.

Sist men inte minst vill jag önska er alla en skön helg. Jag tänkte kolla om det blir några roliga cc utmaningar att haka på inne hos Svensk Scrapbooking så att lusten vaknar och sedan blir det inflyttningsfest hos ett par kompisar.

Ha det riktigt gott……..

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Lo´s

9 responses to “Student 2011……….

  1. Eva

    Vilken jättebra idé till en student och vilket annorlunda och säkert mycket uppskattat minne. Det var en idé att komma ihåg!
    Superfin är ju din LO förstås…
    Ha nu en skön semester!
    kram Eva

  2. Håller med föregående talare.
    Trevlig att kunna skriva små hälsninga blir ett minne för livet för studenten.
    Tänk att ta fram detta om 10 el 20 år och läsa vad alla har skrivit.
    Hoppas du får en helt underbar semester och jag hoppas du fått mitt mail :o)
    Många Kramar Louise

  3. Men sååååå bra idé vännen att göra så……oj oj,du är ju en sån påhittig pärla! Helt galet urfin LO,det ser verkligen sååååå snygg och läcker och romantisk ut på en gång….*WOW*

    Jag kom ju inte ens på nåt mer utmanande att ge dej,du är ju för duktig så allt jag kom på kändes ju bara futtigt…=)

    Kram till dej min vän

  4. Underbar Lo ,toppenbra ide´

    //anneli

  5. Vilket super snyggt Lo,
    Lite som en gästbok, fast mycket snyggare.
    Kram Ellin

  6. Mia

    Supersnyggt, Eva !
    Ha en skön helg.
    Mia

  7. Håller absolut med om att detta var en toppenide’! Vilket minne att ha kvar!!
    En ljuvligt fin lo på alla vis.

    Kram till dig! 🙂

  8. Sååå läckert kort! Kul idé med att ha ett foto på studenten, det blir verkligen det där lilla extra. 🙂 Hoppas du får en härlig söndag!
    kram K.

Kommentera

