Studentkort…..

Hejsan!!!

Åååå så skönt det är ute nuuu……. så härligt att bara behöva ta på sig något lätt, dricka kaffe i solen och bara vara. Ganska snabbt blir man påmind om att jobbet kallar men snart………… semester…. så skönt!!!

Skolavslutningarna närmar sig och jag har fått beställning på ett studentkort till en kille som tar examen. Till det här kortet har jag använt enfärgad cardstock och mönstrat studentpapper från Maja Design.  Jag har skrivit ut fotona på cardstock. Nu följer lite bilder…….

Under ”filmstripen” kan man sätta lite sedlar…..

Nu håller jag bara tummarna för att beställaren kommer gilla kortet.

Nu ska jag ner i köket och ordna matsäck till småtjejerna som skall ha idrottstävlingar i skolan imorgon och då är det bäst att de får med sig en rejäl matsäck så de orkar hela dagen. De har beställt rullemacka med kyckling och sallad och då är det bäst att det blir så….. ha det nu riktigt skönt tills vi ses igen, jag håller på med flera grejer så jag tror det blir ganska snart. Ha det…….

10 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

10 responses to “Studentkort…..

  1. GILLA??!! Men vem i hela friden skulle inte gilla det där kortet….det är ju heeeelt makalöst galet fint…nä snyggt menar,nä urfint….och toksnyggt….suck,det är bara PERFEKT!! Du är så himla duktig att man bara tappar hakan kan jag meddela käraste du! =)

    Ha det så skönt i värmen vännen
    Kram kram

  2. Lika underbart som vanligt när man tittar in här. Jätte fint ihop satt.
    Pappret passar ju perfekt till studenten kunde inte blivit bättre.
    Ha det bäst och du vet att ni är varmt välkomna till Öland hela familjen.
    Kram kram Louise

  3. Beställaren kommer tycka det är jätte fint,
    För det va verkligen super fint.
    Kram Elin

  4. Underbart ,fint,ljuvligt kort dom kommer bli supernöjda

    //anneli

  5. Så snyggt med filmrutorna.
    Läcker effekt med alla rutor som kommer igen överallt.
    Det var genomtänkt. Snyggt.
    Njut av försommaren.
    Kram

  6. Eva

    Håller med dig om njutningen kring denna underbara årstid!!
    Härligt, lagom tufft killstudentkort. fastnade allra mest för filmremsan. Coolt, som de yngre säger!
    Fortsatt sommarnjutning hälsar Eva

  7. Superläckert kort! Kul idé med korten på killen i filmremsorna.
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram Sofie

  8. Åh, det är jättefint! Klart de kommer bli nöjda med DET kortet!! 🙂

    Du, den vikningen som du kan så bra, och som Louise har i sin blogg nu- har du beskrivningen till den..? *ber snällt*
    Och vet du vad den kallas?

    Nu önskar jag dig en toppenhelg.
    Kram!

  9. Vilket härligt studentkort, gillar filmremsan och vimplarna.
    Beställaren kommer bli supernöjd!
    Ha en riktigt härlig helg Eva!
    Kramar Ann-Charlotte

  10. Man tackar och bockar för det! 🙂
    Nu visade det sig att jag redan sparat denna- men det var ändå bra att du länkade, så jag fick se vad just den vikningen kallas.

    Jodå, det är helt ok med mig. Nu är det ju sommar och jag njuter för fulla drag. 😀
    Önskar dig en fin vecka.
    Kram.

Kommentera

