BlogCandy…….mums…..

Hejsan!!!

Kolla kolla vad min goá vän Louise bjuder på i sin BlogCandy, jag lovar att jag är en av dem som sett till att det har tickat på i räknaren. En tjej som gör massor av fina alster och sprider inspiration. Väl värd varenda besök…….. ta nu och hoppa över till henne och kika. Jag kommer hålla tummar och tår för att candy´n skall ramla in i min brevlåda, eller vad sägs????

Vinnaren dras 12/6 2011, så ta chansen att vara med du också. HÄR hittar du mera info om hur du ska göra för att vara med. Lycka till men inte för mycket…….

Ses snart igen……

1 kommentar

Filed under Allmänt, BlogCandy´s

One response to “BlogCandy…….mums…..

  1. Tack så mycket för dom fina orden.
    Du är en så go vän och stå mig väldigt nära.
    Tack än en gång för helgen som vi hade hos er.
    Många kramar Louise

Kommentera

