Vilken helg….

Hejsan!!!

Vilken underbart trevlig helg jag har haft!!! Louise och hennes två barn samt PiaPuma har varit här i helgen och pysslat. Galet vad tiden går fort när man har trevligt. Massor av babbel och skratt och så mat och fika där i mellan……. ja….. lite pyssel blev det allt också….

Jag fick såååå fina presenter dessa goá tjejer. En supersöt stämpel av PiaPuma som ser ut så här och så Magnolia´s lyktstolpe av Louise samt den här helt galet fina korgen fylld med blommor…….

Mmmmm…. helt underbar, jag vet liksom inte hur jag ska kunna tacka dessa tjejer nog, som ni säkert förstår så blev det kanske inte min mest kreativa helg men men vi hade ju sååååååå trevligt. Ett skratt förlänger ju livet och då ligger vi väldigt mycket på plus kan jag lova.

Våra barn höll också igång hela helgen och de hade lika kul som vi vuxna. Det är så roligt att de kommer överens så bra och verkligen trivs tillsammans. Ja nu vill jag bara säga tusen tusen tack ännu en gång för en trevlig helg och hoppas nästa tillfälle inte ligger allt för långt bort i tiden. Vad jag gjorde på träffen får ni se på fredag. 

Ha det gott så hoppas jag vi ses snart igen

1 kommentar

Filed under Allmänt, Kort

One response to “Vilken helg….

  1. Kan bara hålla med dig. Vilken helg vi har haft. Var länge sen jag skrattade så mycket som vi gjorde.
    Barne längtar redan efter er. Frågade sonen om han ville hälsa på er fler gånger och det ville han.
    Vi vill ju även att ni kommer till oss och hälsa på och ni vet att ni är vamrt välkomna när det passar er.
    Blom korgen är du så väl värd och varenda blomma i den med och lite till.
    Du är verkligen en helt underbar vän och jag är så glad att jag fått lära känna dig. Ha det nu så bra och var rädda om er. Krama Familjen i från mig och alla i min familj.
    Louise

Kommentera

