Lycka till…….

Hejsan!!!

Nu har jag haft en ordentlig paus här på bloggen, först så sprutar det ut alster sen så bara tar det stopp och tiden finns inte där…… ja ja idag slutade jag  lite tidigare från jobbet så då passade jag på att få en liten pysselstund på eftermiddagen. Det blev ett lycka till kort åt en arbetskamrat som ska sluta då hon fått nytt jobb.

Ett sött motiv från Pysselgummans -Små sötnosar- tillsammans med papper från Graphic45 -Baby Bride Collection-.

Hemgjorda blad tillsammans med en fin ros och halvpärlor, sött blomband tillsammans med ett band i grönt och guld. Hur jag gör mina blad hittar du HÄR.

En stilren och enkel insida. Texten utskriven från datorn och så mina älskade fjärilar förståss……. Materialet som jag använt till detta kortet hittar du hos Hobbyhärvan.

Det var allt från mig ikväll men tappa inte hoppet om mig……. jag återkommer med ett Dt-alster på torsdag.

Något annat roligt som jag längtat till nu en längre stund är att Louise och hennes två barn tillsammans med PiaPuma kommer i helgen och det blir pyssel pyssel pyssel…….

Ha det bäst alla goá scrappare och övriga vänner som läser…..

6 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

6 responses to “Lycka till…….

  1. Otroligt vackert och stilfullt kort! Fina färger också.

  2. Jätte snyggt som vanligt.
    Ja om du visste vad vi längtar. Skulle kunna åka nu bara att få träffa er och scrappa. Ska bli så roligt å denna gång får inget hända.
    För nu ska vi till V…….. på fredag.
    Pussa och kram från oss å vi syns på fredag.
    Kram Louise

  3. Vilket vackert kort, gillar dina blad och snygg bild!
    Det är så lite till mans att i bland är man i farten och
    så kommer dagar då inget hinns med!
    Hoppas ni får en riktigt trevlig pysselträff!
    Må så jätte gôtt! / Kram Ann-Charlotte

  4. Ohh! Vilket fint kort!!! Fick kika på sneaken för mittenbilden ville inte komma fram på min dator…
    Hoppas du får en supermysig helg med en massa pyssel, skvaller och annat mys!!

    Kram
    Linda

  5. Mia

    Ojjj Eva ……….. vad fint.
    Du har som sagt inget större problem med de ” färdiga” bilderna.
    Ha en gó kväll, Mia

  6. Jättefint kort i underbara färger.

    Ha det gott!

    kram Lise-Lott

Kommentera

