Körsbär i blom…..

Hejsan!!!

Nu är jag nog riktigt igång här hemma vid pysselbordet, ytterligare ett bidrag till Svensk Scrapbooking……. jiiiiippiiiieee…….. det är så roligt när man känner att inspirationen flödar. Har gjort ett bidrag till deras utmaning TEMA-Blommigt, hittade ett foto som jag tog på en av mina vårpromenader förra året. Ett vackert foto av ett körsbärsträd i blommning…….

Foam thickers från Papermania, underbara spetsar i creme och brunt…..

Blommor från Prima Marketing, ett blad band i brunt, utklippta fjärilar från PionDesign. Mönsterpappret är från Magnolia -Something new, something old-

Lite rivna kanter som jag chalkat, och så har jag ju naturligtvis gjort några av mina egna blad som jag piffat till med lite hologram. Sprayat alla papper med guldmist.

……….. och så ska ni ju få se hela Lo´n………

Idag har vi haft en underbar dag, strålande sol och ljumma vindar……. så skönt……. hoppas hoppas det håller i sig. Jag har pysslat lite i trädgården och varit i stallet med A, passade även på att gå en långpromenad också när det var så härligt ute.

Nu ska jag och familjen ha det lite mysigt framför tv´n så nu vill jag bara önska er en fortsatt skön lördagkväll och att söndagen blir lika härlig som idag. Vi ses snart igen……..

4 kommentarer

Filed under Lo´s, Utmaningar

4 responses to “Körsbär i blom…..

  1. Gud så läcker LO Papper som matchar körsbärsblommorna.

    Kram

  2. Så vacker LO du har skapat. Blev jätte fint med papprena och blommrankan på sidan. Helt underbart.
    Massor med kramar Louise

  3. Hur fin som helst!! Blommorna matchar ju helt perfekt!
    Supersnyggt! 🙂

  4. MEEEEEN åhhhhh säger jag bara,en så galet fin,läcker,söt,makalös och underbart kreativ LO…..storknar här framför datorn!! Egna blad? OMG säger jag bara,dom är ju sjukt fina…. Så himla bra gjort vännen!! Den kommer ligga på min näthinna hela dan! =)

    Kram till dej

Kommentera

