Blog Candy hos Ann-Charlotte….

Hejsan!!!

Detta vill jag ju inte missa……. en härlig Blog candy hos Ann-Charlotte. Hon firar 1 år och det vill jag absolut vara med och fira. Har du aldrig varit där så hoppa dit med detsamma, där hittar du helt underbara alster.

………mmmmmm detta skulle jag inte tacka nej till……

Vill du också vara med och fira, hoppa då över till Ann-Charlotte och se hur du ska göra. Nu håller jag tummarna för att turen skall vara på min sida.

Imorgon återkommer jag med ett Dt-alster så då hoppas jag vi ses igen……..

1 kommentar

Filed under Allmänt, BlogCandy´s

One response to “Blog Candy hos Ann-Charlotte….

  1. Mmmm, där såg det ut att vara finfina saker. 🙂 Ska kika in där lite mer sen.
    Klart jag tittar in i morgon hos dig!
    Kram.

Kommentera

