Grattis kort….

Hejsan!!!

Hoppas ni alla haft en underbar påsk. Här har det varit ett strålande väder och det har varit så skönt med lite lediga dagar.

 Jag skulle ju som ni läst tidigare få besök av Louise och PiaPuma på söndagen och måndagen.  Tyvärr fick  Louise´s son olyckligtvis maginflluensa och de fick stanna hemma. Super ledsamt men vi har redan bestämt ett nytt datum och då hoppas vi på friska magar. Pia och jag bestämde oss för att träffas ändå så vi satt och pysslade hela söndagen. Tänka sig men jag fick ihop hela två och ett halvt alster och idag tänker jag visa kortet som jag gjorde.

Ett beställnigs kort……

En ny vikning och beskrivning på den kan du hitta HÄR

Underbara papper från PionDesign…..

Kortet uppvikt, i rutan ska jag sätta önskemål på texten som passar mottagaren. Jag har använt en vintage bild från Pysselgumman -Sötnosar- för att dekorera uppviket…

Visst är hon väl söt? Jag har ju ganska svårt att använda dessa ”färdiga” bilder men det är väldigt roligt när man väl får till det.  Materialet som jag använt hittar ni hos Hobbyhärvan.

Önskar er alla en härlig vecka och så ses vi snart igen……

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

9 responses to “Grattis kort….

  1. MEEEEN jag smäller väl av…….kortet är ju bara så helt underbart fint att man storknar! Inte konstigt att jag fattade tycke för dina skapelser redan föööör lääääängesen. (det va redan på den tiden man inte tordes kommentera hos proffsen) =) LÖVLY säger jag bara!!!

    Kram Maritha

  2. Mia

    Himmmel, Eva !!! Nu har du verkligen fått till det med de ”färdiga” bilderna. Sk—–t snyggt.

  3. Tyckte redan i söndags att den blev läcker och har inte ändrat uppfattning än och kommer nog inte göra heller;) den som får det kommer bli överlycklig.

    Kram

  4. Wow, så läckert!!
    Tackar så mycket för länken till ”tuten”- och jag måste ju säga att ditt kort blev helt bedårande vackert!

    Ha en fin kväll.
    Kram!

  5. Githan

    Oj, oj, oj…..vilket underbart fint kort. Hon kommer bli jätteglad 🙂
    Tack och Kram

  6. Så fint,
    härlig vikning!
    Kram Elin

  7. Men oh vilket fint kort. Trevlig vikning. Härliga papper och fina dekosar.
    Ibland är det kul att göra sånt som man inte brukar, du har lyckats kanon med att använda bilden.
    Kram
    Petra

  8. Vilket kort. Å vilken rolig vikning. Det får du vis mig när vi syns nästa månad.
    Ha det bäst och krama hela familjen från oss.
    Kram Louise

  9. Säger bara: Supersnyggt!
    Och vilken häftig vikning, den måste jag prova någon gång.
    Ha en härlig Valborg!
    Kram Sofie

Kommentera

