Glad Påsk…..

Hejsan!!!

Vill bara hoppa in här en snabbis och önska er alla en riktigt skön påsk helg….. och så ska jag passa på och visa två små äggkartonger till kinderägg….

På söndag, måndag får jag pyssel besök av två härliga tjejer, LOUISE och PIAPUMA då hoppas jag att det blir mycket scrapping och babbel…. jag har en känsla av att det blir myyyyyycke babbel…. hihi…..

Louise´s barn kommer också följa med och det besöket ser mina tjejer fram emot så det bara knakar….. ja, välkomna och efterläntade är de dessa goá vänner.

Nu vill jag bara önska er alla en riktigt riktigt skön påsk…….

GLAD PÅSK

 

 

 

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

9 responses to “Glad Påsk…..

  1. Glaad Påsk!
    Hoppas ni får det trevligt med allt babbel och pyssel 😀
    Kraaam C

  2. Helt underbara äggkartonger kära du!! Supersöta! =)

    Kram kram

  3. Underbart vackra äggkartonger,
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk
    / Elin

  4. Gissa om vi längtar efter er då?
    Jo massor så klart. Ska bli så trevlig att få träffa er igen och få pyssla lite ihop. Men precis som du säger det blir väl massa babbel med för det kan vi ju alla tre hi hi hi.
    Ägg kartongerna är verkligen fina. Skulle gärna vilja prova men inte hunnit med et ännu. Får ta det en annan gång när det blir mer tid.

    Många Kramar från mig och så barnen såklart som vill åka NUUUUUUU.
    Kram kram Louise

  5. Ohh, de är jättesöta!!
    Önskar dig också en fin fortsättning på påskhelgen. 🙂

    Kram!

  6. Nu förstår jag inte riktigt vad ni menar med babbel. Jag som brukar sitta tyst som en mus och pyssla;) Längtar jag med ska bli så himla kul att ha två dagar med pyssel med er.

    Askarna är supergulliga.

    Pia Puma

  7. Men gud så fina äggkartonger! Blir genast sugen på att göra en jag med!

    Glad Påsk!
    Kram

  8. Ljuvliga alster och en mycket snygg textstämpel!

  9. Japp, påsken har varit kanon! Det har ju varit så fint väder, så man kan inte annat än att vara nöjd. 🙂
    Tack snälla för dina fina ord! Det värmer så gott i hjärtat. ♥

    Har börjat försöka få till nåt till CC, men vet inte om jag kommer hinna. Nåt bidrag kanske jag ändå lyckas få till. Önskar bara att dygnet hade lite fler timmar. 😀

    Ha en fin kväll!
    Kram.

Kommentera

