Stafflikort med Tilda……

Hejsan!!!

En ny dag, solen skiner och det är så härligt varmt ute, slutade tidigt så eftermiddagen har varit ledig. Så gott!  Har suttit och målat lite ute och knåpat ihop ett alster till Svensk Scrapbooking´s månadsutmaning för kort som var efter en skiss som Jozie har gjort. Så här såg skissen ut……

Mitt kort, ett stafflikort…… ja, det är en av mina favoritvikningar som jag liksom aldrig kan få nog av…..

Tilda med paket – färglagd med MCP-tekniken

Papper från Maja Design

Underbara gardenior, hemgjorda blad samt pearlmaker. Texten utskriven från datorn.

En hemgjord tags (har inte Magnolias die så jag får klippa till en själv) tycker den är så söt. Lite blandade fransgarn och så ett organsaband. En jättefin skiss som jag troligtvis kommer använda flera gånger.

 ……….nu alla goá vänner ska jag sätta mig på altanen och ta mig en kopp kaffe i kvälls solen. Önskar er alla en fortsatt skön vecka……. och glöm ej bort att njuta….

7 kommentarer

Filed under Kort, Magnolia kort, Utmaningar

7 responses to “Stafflikort med Tilda……

  1. Oh, så snyggt. Härliga blåa färger och jag gillade knappide´n för att stödja kortet, smart.
    Kram

  2. OJ OJ så himla fint kort…..underbar färg och en superfin skiss……hm,den kanske man skulle testa??!! =)

    Kram till dej i kvälls-solen

  3. Nog njuter man alltid. Äntligen får man njuta av vårsol och värme. Tänk att få sitta ute o måla, så gutt.
    Dessutom är det ingen dålig njutning att kolla in detta kort. Superfint.
    Gillar verkligen både färgerna, tagen, ja hela alltet.
    Kram

  4. Såååå fint kort! Gillar massor! Görfin tag juh! 🙂
    Jaa, idag har jag med njuuutit av den varma vårsolen, såå skönt!
    kram på dig!

  5. Åååh så gulligt kort! Jag är imponerad av din snygga tag, så fin!
    Jag satt oxå ute i går efter arbetet och tog en kopp, hoppas hinna
    det i dag mé! ;-D
    Ha det bäst!
    Kramar Ann-Charlotte

  6. Å, jag är så impad av dina egengjorda tags!! SÅ snygga!
    Ditt kort är helt ljuvligt, i en underbar färgskala och så de söta knapparna då….. smart! Är benägen att hålla med angående stafflikorten! Superkul att göra. 🙂

    Önskar dig en fin kväll.
    Kram.

  7. Underbar tolkning av den fina skissen. Gillar färgerna också.

Kommentera

