Blog-Award…

Hejsan!!!

Ibland så blir man så glatt överaskad, jag blev det för ganska snart en månad sen när jag var inne hos Ann-Charlotte. Hon ville ge mig en award och det var ingen mindre än denna…..

Man ska även ge den vidare till 8 personer och skriva 8 saker om sig själv som ni kanske inte känner till…. jag börjar med att berätta lite om mig själv……

# lång, hela 182 cm

# fyrabarns mor

# älskar att baka (men det kanske ni förstått av tidigare inlägg)

# tränar inte speciellt mycket utan tycker det räcker att promenera och det gör jag  i en hisklig fart

# somnar lätt framför tv:n

# vattnar aldrig mina blommor ( det gör maken)

# har svårt att göra ”ingenting”

# hmmmm… svårt men jag har rosa som favvofärg

Det var åtta små info´n om mig och nu ska jag dela den vidare. Har sett att många fått den redan så jag kommer inte ge den vidare till åtta utan skickar den vidare till……..

Maritha och Pyssel-Pinglan

Tusen tack Ann-Charlotte för awarden, det värmer.

1 kommentar

Filed under Awards

One response to “Blog-Award…

  1. ÅHHHHH tack tack goaste du!!!
    Monokromatiska kramar till dej……i rosa!!!! ;O)

Kommentera

