Påsk kort…

Hejsan!!!

Ett par stycken påskkort har det blivit….

Dagen till ära så visar jag ett påsk kort med den underbara vagnen från Magnolia´s senaste kollektion, här färglagd med distress ink. på 225 g akvarellpapper.

Mönstrat papprer från Pion design ur serien -Sagan om våren-, dekorerat med wellpapp och fjädrar samt metalfjäril. Känner att jag inte fått till det där ”lilla extra” som gör kortet, men så är det ibland. Jag blev i alla fall nöjd med färgläggningen…… ja man måste ju visa även det som blir mindre bra…….

En insida med textstämpel från Reprint, dekorerat med spets och utstansade fjärilar….. förståss…. jag bara älskar dem.

Önskar er alla en skön söndag och en härlig kommande vecka, hoppas att det blir några dagar med den vackra vårsolen och lite värme. Vi ses snart igen och tills dess……..

13 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Magnolia kort

13 responses to “Påsk kort…

  1. Ursnyggt påskkort och du är ju verkligen bara en mästare på att få ihop dekos och papper så det blir toppensnyggt!! =) Härligt att man får lite inspiration…..min egen är lite slut för tillfället,men det är då det är skönt att få kolla in nåt så här härligt! =)

    Kramen

  2. Men vilken härlig stämpel! Tycker att ditt kort blev kalasfint. 🙂

    Hoppas du får en fin söndagskväll
    Kram.

  3. Ett jättefint kort och helt underbart färglagt!!
    Kanske ett par gröna blad bredvid blommorna som lyfter lite??
    Supersnygg textstämpel också.

  4. Framhäver, menar jag mer än ”lyfter”!

  5. Super härligt påskkort
    Kram Elin

  6. Du är helt makalös till att få till färgläggningen. Ser så naturligt ut och helta kortet är kanon.
    Ha en bra vecka, å du nu är det bara ca 3 veckor kvar tills jag kommer.
    Kram Louise

  7. Känner igen det där! Men du är för hård mot sig själv!
    Din färgläggning är underbar! Fjädrar och fjärilar jätte härligt
    och insidan är helt underbar!
    Ha en riktig fin vecka! / Kramar

  8. Meeen gumman!! Är du inte nöjd med detta?? Varför då? Det är ju hur fint som helst! Tur att du sa att du var nöjd med färgläggningen för den är helt otroligt läcker…. men det tycker jag hela kortet är! Men jag håller helt med dig; man måste visa även de kort man inte blir nöjd med för alla tycker olika och det du inte är nöjd med kanske någon annan tycker är superfint! (som jag gjorde i detta fall…*lol*)

    Kram
    Linda

  9. …ha ha ha……men din rackare där,gissa om jag fick googla din utmaning då??? JAPP! Hade aldrig ens hört ordet förut. Galet kul och du visste då vad du gjorde för jag HATAR grönt!! =) Men gissa om det blir en utmaning…hi hi Tack snälla rara för att du tog dej tid att ge mej en utmaning! Jag ska hem och gnugga mina minimala géniknölar nu(som om det skulle hjälpa) =)

    Kram kram

  10. ……pssst……nu har jag lagt ut kortet på min blogg!! URKUL med utmaningen kära vän! Kram kram

  11. Tack! 🙂
    Nånstans har jag ju hittat den, fast jag kommer inte riktigt ihåg. Ska se om jag hittar den igen.
    Ja, visst är det skönt med lite vårvärme, äntligen! Jag njuter. 🙂

    Hoppas du har det gott också.
    Kram.

  12. ursnyggt som vanligt. Hörde att du köpt den stämpeln när jag var och köpte min;)
    snart ses vi igen;)
    Kram

Kommentera

