Kalasdax……

Hejsan!!!

Nu är det dags att visa ytterligare en konservburk (de var så roliga att göra) som jag den här gången gjort åt en tjejkompis till A som fyller år. Innehållet är en biobiljett, en perfekt present till en tjej som fyller 12. För att själva presentkortet ska ligga något så när stilla har jag fyllt upp konservburken med paper-tread som du kan hitta här. Ett häftigt dekorationsmaterial att använda till det.

Missade du min första konservburk kan du kika på den HÄR.

Jag har använt underbara papper från Inkido´s nya serie -Forever-. Nu kommer det en rad med bilder och de mindre är klickbara om du vill kika lite närmare på dem…….

Som ni ser är den enkelt och sparsamt dekorerad med utklippta fjärilar från pappret, lite pearlmaker och så en korsettsnörning med ett hänge från Tim Holtz. Kantstansen jag använt är från Martha Stewart och till locket har jag använt en die från Nellie Snellen. Materialet jag använt har jag hittat hos Hobbyhärvan.

Nu vill jag bara önska er en superskön helg med massor av kramar………

8 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

8 responses to “Kalasdax……

  1. Å vilken söt konservburk.
    Kram Elin

  2. Din konservburk är superfin!!!
    Gillar fjärilarna, färgerna och korsettsnörningen massor! Ja, för att inte tala om papperen, blommorna, o s v. 😀
    Love it!!!

    Kram på dig!

  3. Hehe, nu var det inte ”blommorna” jag skulle skriva- utan Pärlorna, menade jag! Snyggt hur som helst. 🙂

  4. Den är ju bara så läcker. Snörningen är pricken över i et.
    Önskar er en trevlig helg.
    Kram Louise

  5. Här ROCKAS det supersöt konservburk !!!
    Allt är så bra, fjärilarna, korsettsnörningen ja, för att inte tala om papperen, blommorna, SÅ SNYGGT!!!
    Så duktigt du är Eva,så kul titta in här.

    Önskar dig en skön helg!
    Kraaaaaaaaaaaaaa Anneli

  6. Jättefint!!! Speciellt öljetterna är så snyggt!

  7. Eva

    Sååå himla fin! Har nyss varit och handlat, köpte 3-pack majs…inte för jag älskar majs, men bra pris och bra storlek på burk, så nu måste jag testa.
    Håller med dig om att dessa papper är ljuvliga.
    Tack för all inspiration jag får hos dig!
    mvh Eva i Kalmar

  8. Eva

    Hej igen!
    Nu har jag testat…
    Den blev förstås inte lika fin som din, men roligt var det och jag blev rätt så nöjd.
    mvh Eva i Kalmar

Kommentera

