BnW-Challange…..

Hejsan!!!

Hoppas ni haft en härlig söndag och att kvällen blir så där lite extra lååååååååång och skön.

Även till detta inlägg har jag gjort ett kort till en utmaning, idag är det till Belles ´n Whistles Challenge Blog. Man skulle till utmanigen använda någon favoritsak samt att det skulle finnas med ett hjärta, och då passade min Martha Stewart stans perfekt. Stämpeln jag använt heter -Belle Sitting With Teddy- och finns att köpa hos Hobbyhärvan. Här färglagd med MCP-tekniken samt att jag gjort papperspiercing på blusen och fyllt i skuggor med samma teknik.

With this card I join the BnW Challenge. The challenge was to use a heart at the card and your favorite things on it. I have use my Martha Stewart punch and the cute stamp -Belle Sitting With Teddy-.

Pappren kommer från Maja Design -Ska vi ta en Fika?- . Zigzag band och fransgarn tillsammans med söta rosor och hemgjorda blad med lite glitter får pryda kortet.

Till blusen har jag använt det småmönstrade pappret och gjort sk. papperspiercing……. en liten bild på det…..

Sist men inte minst även en dekorerad insida……

Det var allt från mig idag…..  nu vill jag bara önska er en fortsatt skön söndag och en bra start på den nya veckan. Massor massor med kramar till er alla………

11 kommentarer

Filed under Belles´n Whistles, Kort, Utmaningar

11 responses to “BnW-Challange…..

  1. Super fint kort !!
    lycka till i utmanungen !!
    Kram Elin

  2. SÅ snyggt! Gillar papperen och stämpeln massor. Men också din insida- och dina alltid vackra detaljer!!

    Kram på dig- och ha en fin kommande vecka.

  3. AWWW!! This is really precious!! Love your colors, your layout and stunning flowers here!! 🙂 Thanks so much for sharing your fav things with us at the Belles n’ Whistles challenge!! HUGS

  4. Eva!! Det är såååå fint!! Är kär i de där pappren… Och hela ditt kort är så perfekt ihopsatt… Massa fina detaljer!

    Kramis

    Linda

  5. Helt unbart kort, fint sammansatt med färger och dekorationer och
    blusen blev så läcker!
    Må så gott!

  6. Tack söta du för dina fina ord!
    Ja, jag gillar kitet- det är verkligen användbart- och skoj att jobba med!

    Ha en fin kväll!
    Kram.

  7. Vilket läckert kort! Gillar verkligen din design på kortet och papperna/färgerna är helt underbara. Gillar verkligen papperspiercingen, har aldrig provat det själv, är det inte svårt att få till det så bra?
    Kram Karin

  8. Nydelig kort. Flott fagelagt og vakre farger. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos BnW

  9. Beautiful card! Love the pretty color combo and your details are fabulous! Love this sweet image too!
    Thanks so much for playing along with us at Belles and Whistles!
    :)kathy

  10. Hi Eva!! I just wanted to congratulate you on winning the prize drawing at Belles ‘n Whistles challenge blog!! Please hop on over to check out how to get your prize!! 🙂 Thanks for playing!!

  11. Så snyggt färglagt, man är allt lite avundsjuk. Misstänker att jag är lite för lat med mina övningar på detta…. (Jag får öva, öva, öva…)
    Papperspiercing – Läckert, men det verkar ju supersvårt. Det blir en ny utmaning att testa. Kul.
    Kram Monica

Kommentera

