Kort till utmaning……

Hejsan!!!

Idag så tänker jag visa er ett kort som jag gjort till Bildmålarnas utmaning 5. Dessa små stämplar tillhör även de mina favoriter bland stämplar. Utmaningen var att använda minst ett hjärta på sitt alster och naturligtvis en stämpel från Bildmålarna. Till detta kortet har jag använt -Little Winged Friends- Together som jag färglagt med MCP-tekniken.

Pappren kommer från Maja Design och de har  jag köpt hos Calmare Scrap och Hobby när jag var i Kalmar på träff. De är så himla fina och jag gillar den här blå färgen. Övrigt material och stämpeln hittar du hos Hobbyhärvan.

Kortet i en annan vinkel…….

En dekorerad insida…….

Enkelt med mina favorit fjärilar som jag stansat ut här tillsammans med textstämpel, även den från Bildmålarna. Torr chalkat som en fyrkant i ljusblått och använt 3D lack på hjärtanet.

Det var det hela för idag……… föresten glöm inte bort att vara med i min BlogCandy. HÄR hittar du mera info.

…….. ha det gott och en härlig helg alla goá vänner så ses vi snart igen ………..

8 kommentarer

Filed under Bildmålarna, Kort, Utmaningar

8 responses to “Kort till utmaning……

  1. Underbart kort i härliga färger. Jag gillar också dessa papper, så användbara. En snygg insida du gjort också. Håller tummarna för dej i tävlingen. Kram

  2. Åhhh, vad sött!! Fantastiska färger och färgläggningen är grym, som alltid! Lycka till i utmaningen!
    Kramis
    Linda

  3. Åå vilket sött kort. Jag tycker också om dessa stämplar även om de inte är riktigt går ihop med ”min stil”
    Ha det gött
    Kraaam C

  4. Härligt kort med fina dekos! Jag gillar upplägget.

  5. Very cute card, love the papers and your coloring. Thanks for joing the challenge at Bildmalarna.
    hugs
    Donna xx

  6. Mycket snyggt kort! Gillar din insida mycket. Är själv väldigt dålig på att göra något snyggt där.
    Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
    Kram Sofie

  7. Oijoi, your card is absolutely stunning. Love your papers and this image is so cute! Thanks for playing with Bildmålarna challenge!

  8. Tack för kommentaren hos mig! Du gör helt underbara kort, här ska jag kika runt en stund till!
    Ha en bra kväll,
    Karin

Kommentera

