En annorlund present….

Hejsan!!!

Som ni säkert märkt så har jag varit lite tyst efter min lilla candy candy men det har varit mycket jobb och tiden har inte riktigt funnits till att blogga men nu är jag snart tillbaka igen. Har du inte tagit en lott ännu i candy´n så passa på redan idag. HÄR hittar du mer information. Nu över till något annat……

Jag pratade ju för lite sen om att jag gjort en present som jag skulle ge bort. En alldeles speciell gåva, till en liten gullig tjej på Öland. Det du behöver göra för att få se den är att hoppa över till Hobbyhärvan´s blogg där jag visar den i sin helhet….. det var grymt kul att göra denna så det kommer garanterat bli flera……

 

Hopp, hopp, hopp……..

1 kommentar

Filed under Alter, Dt-Alster, Hobbyhärvan

One response to “En annorlund present….

  1. Spännande, ska hoppa vidare direkt…..

Kommentera

