Svart/vit utmaning….

Hejsan!!!

Idag när jag var ledig så tog jag mig en stund framför datorn och hittade en härlig utmaning hos Onkis. Hon har tillsammans med två andra tjejer lite olika utmaningar då och då.  Mera om det kan du läsa på hennes blogg som du hittar HÄR.

Den här utmaningen som de har nu gäller fram till och med 12/2. Ett kort i annorlunda vikning plus att det skulle gå i svart/vitt. Det blir så läckert att göra kort i de färgerna, jag hade turen att jag hittade dessa snygga papper från Maja Design -Känn dig själv- ur serien Crea Diem när jag var på träffen i Kalmar. Det var Calmare Scrap och Hobby som var butiken på plats, där kunde man som sagt, hitta mycket snyggt…..

Här mitt bidrag till utmaningen……

 Stämpeln -Adele Enjoying Fresh Apples- från Sarah Kay som finns att köpa hos Hobbyhärvan här färglagd med endast svart penna och MCP-tekniken . Framsidan dekorerad med blandade blommor samt lyxspets som du också kan hitta i shopen hos Calmare Scrap & Hobby. Ni kanske tycker att det ser ut som ett alldelse vanligt kort men så här är måtten 14*30,5  bigat vid 10 och 24, uppfält ser det ut så här……

 

En dekorerad insida är ju bara ett måste för mig, här har jag gjort en ficka på ena sidan där jag kan lägga ett presentkort eller en liten slant. Stämpelmotivet är bara stämplat i kanten för att man ska kunna skriva sin egna lilla hälsning i resten av rutan. Utstansade fjärilar lite här och var…….

Detta var en rolig utmaning som jag bara var tvungen att anta och där jag kände att ideérna bara sprudlade fram.

Det var allt från mig idag men jag lovar vi ses snart igen……. men innan jag slutar så vill jag bara tacka er alla underbara som lämnat kommentarer det gör mig såååååååå himla glaaaaaaaad.

Massor massor med kramar till er alla……..

11 kommentarer

Filed under Kort, Sarah Kay, Utmaningar

11 responses to “Svart/vit utmaning….

  1. Mia

    Ursnyggt, som vanligt.
    Du är bara bäst på det där med färgläggning i svart/vit.
    ha de så gott,Mia

  2. Eva-vännen!! Vad läckert!! Synd att man skapar för sällan i svart/vitt. Snyggt färglagt… Kramis

  3. Ett jätte fint kort,
    kul att du ville vara med i våran utmaning.
    Ha en trevlig kväll.

  4. Så himla snyggt Eva. Du är helt otrolig.

  5. Sååå snyggt.
    Vad fint du har färglagt stämpelmotivet.
    Kul att du vill vara med i våran utmaning

  6. Å det pappret föll jag som en fura med för. Underbart kort och gillar upplägget på det.

    Kram

  7. Vilket underbart snyggt kort!!

  8. Ett jättefint kort, så söt stämpel.
    Kul att du är med i vår utmaning.
    Lisa

  9. Men WOW, så snyggt det blev!! Det här gillar jag massor. Tänk att få ett svart-vitt kort så himla fint! Vad gäller insidor så tänker vi ju helt lika. 😉
    Dina blir alltid otroligt vackra! Så även denna gång.
    Love it!

    Kram på dig.

  10. Så snyggt men så är det gjort av ett proffs med.
    Kram Louise

  11. Vilken inspiration du ger!
    Så himla läckert och bara i en färg. Snygg vikning, färgläggning, ja allt var bara så fint.
    Tack, tack, detta kommer allt att hamna i idéboxen.

Kommentera

