Scrappträff med goá vänner….

Hejsan!!!

Vilken otroligt rolig helg det har varit…… vet inte hur jag ska kunna tacka Louise tillräckligt för hennes generositet och hur hon tog hand om oss när vi var på besök. Bamse kramar till dig vännen!

 På fredagen åkte ju jag och mina två yngsta tjejer till Louise tillsammans med ytterligare en scrappkompis från stan. Louise tog emot med en härlig lunch och efter den så var det ju dags för lite pysseltid. Mycket prat blev det ju också men ett litet criss-cross kort fick jag gjort och det blev till och med ett dubbelt……

Den söta Magnolia stämpeln fick jag som en liten gåva av Louise, den har legat på toppen av önskelistan en längre tid men har varit svår att få tag i, så jag blev jätteglad för den. Tusen tack vännen!

Vi hade i alla fall en otroligt lyckad dag med mycket fniss och tjatter.

På lördagen var det då dags för Calmare Scrap & Hobby´s scrappträff i Kalmar, en mycket trevlig träff med många goá tjejer som satt och pysslade + att den ena tjejen fått med sig sin man, han var otroligt duktig på att scrappa. Träffade flera av mina bloggvänner och det är alltid roligt att få prata ”live” och byta ideér.

Tack till Anna, ägarinnan av butiken och mamma till träffen som tog sig tid till att kika runt och prata med oss alla trots hårt tryck i butiken. Anna fick ju även ett stort stöd och hjälp av Louise och Susanne.

Jag gjorde faktiskt ett par alster till under den här helgen men dem visar jag lite senare, måste ju suga lite på karamellen…….. men jag tänker visa er ett kort som jag fick av PiaPuma som följde med på träffen och var mitt stora stöd när jag livrädd skulle köra över Ölandsbron…… hihi….. och jag har blivit skapligt mobbad för detta ska ni veta……

Tusen tack Pia för det superfina kortet!

Oj oj oj detta blev visst ett ganska långt inlägg  men det är egentligen mycket mera som jag skulle vilja säga men….. hmm…..

Jag vill i alla fall tacka alla inblandade för den super trevliga helgen, det har varit roligt att träffa er gamla goá vänner och alla nya bekantskaper. Tusen tusen tack och så ses vi snart igen……..

 

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Magnolia kort

4 responses to “Scrappträff med goá vänner….

  1. tack själv vännen för en underbar scraphelg. Tyckte det gick ganska skapligt över bron även om det bara gick i 30;) ha ha och mobbad? Nä vi mobbar aldrig 😛

    Kram på da.

  2. Johanna Bergstrand

    Hej!

    Vilket fint kort du har gjort och att du hade kul på scrappen.
    Jag jobbade tyvärr och så bowlade jag på lördagen, fick ta semester för det, hade varit kul att åka till Kalmar annars.
    Du kanske undrar vem jag är, jag var med på träffen i Västervik, du fick några magnoliamotiv av mig och jag fick av dig.
    Har skaffat mig en blogg nu. jok96.blogspot.com
    Kul om du ville komma till vår scrapp här i Oskarshamn 26/2.

    Ha det gott/ Kram Johanna.

  3. Hej! Var ju tvungen att kika in till digoch kolla på dina alster. Jag vet inte varför du var så nervös för färgläggningen. Du skötte dig galant tycker jag. Hoppas vi ses igen i mars.
    Hälsningar Jenny

  4. Låter som en riktigt härlig helg!! Ser fram emot att få se alstren från träffen 🙂

Kommentera

