Sista dagen med gänget…

Hejsan!!!

En vacker bukett med blommor till alla, nya som gamla inspiratörer hos Scrapptorget för den tiden jag fått vara med och ta del av allt roligt……

Idag så är det en ganska sorgsen dag för mig, jag avlutar mitt uppdrag som inspiratör hos Scrapptorget. Det har varit en otroligt rolig och lärorik tid för mig men nu känner jag att tiden inte riktigt finns på min sida och jag känner att jag inte kan göra mitt uppdrag till 100% och det är alltid mitt mål, så då känns det bättre så här även om det är med en tår i ögonvrån….. tusen tusen tack för allt…… 

Jag vill önska alla på Scrapptorget en härlig fortsättning och det kommer det att bli det kan jag lova er, tjejerna som är med där har ett härligt driv och en enorm vilja. Så följa med på deras ”nya” start det ska jag garanterat göra och vi andra vi fortsätter att träffas här inne eller hemma hos er…….

Massor massor med kramar och ta hand om er

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Scrapptorget

3 responses to “Sista dagen med gänget…

  1. Åhhh, Eva! Vad trist! Ibland räcker ju inte tiden till det vi vill allra mest… Tur att din blogg finns så vi får se dina härliga, underbara alster ändå!!

    Kramis
    Linda

  2. Tack ska du ha för all underbar inspiration du bjudit på. Men så är det ibland, man vill mer än man hinner och orkar.
    Kram
    Petra

  3. Och vi tycker det är lika tråkigt att du slutat!!

Kommentera

