Magnolia Down Under Challenge #78….

Hejsan!!!

Första inlägget för i år……. så roligt att vara igång igen efter en liten välbehövlig paus…..

Jag startar  året med ett kort jag gjort till årets första utmaning hos Magnolia Down Under Challenges.  En skiss som  är ritad av Karen och ser ut så här…

……..och så här blev mitt kort……

Har följt skissen ganska slaviskt då jag tyckte om upplägget och det fick bli ett grattis kort till en tjej som fyller 10. Pappren jag använt kommer från Maja Design. Tilda och Edvin har jag färglagt med MCP-tekniken. Dekorerat med rosor, ett litet tårtpapper och ett prickigt sidenband samt glittriga sifferthickers.

En dekorerad insida här med textstämpel från Inkido. En härlig skiss att följa och den blir säkert använd flera gånger.

Har sett att flera hoppat på utmaningar som går ut på att göra ett julkort varje vecka, tänkte nog försöka börja lite smått med julkorten även jag, men får nog hålla mig till två i månaden så att det inte blir som ett stressmoment i vardagen. Hur ska du göra? Har du antagit någon utmaning?

Det var vad jag hade att bjuda på idag men fortsätt titta in…… på fredag så gör jag årets första inlägg hos Hobbyhärvan och det är……… ja det får du se då…. och så ska jag ju fira 10000 besök i bloggen.

4 kommentarer

Filed under Kort, Magnolia kort, Utmaningar

4 responses to “Magnolia Down Under Challenge #78….

  1. Supersnyggt!! Gillar den där stämpeln också och är så glad att jag köpt den. 🙂
    Din insida blev också tokläcker!

    Ha en fortsatt fin vecka, min vän.
    Kram.

  2. Oh, this card is sooooo cute, that stamp is adorable and I love the glitter numbers, great job with the sketch 🙂 Thanks for playing along with us this week at MDUC!!

  3. Ååå så herlig kort og nydelig motiv du har brukt!
    Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
    God helg!
    KLem Anne Kristine

  4. Så nydelig kort til en 10-åring!
    Tusen takk for at du deltar hos MDUC.
    Klem, Camilla

Kommentera

