Favoriter…

Hejsan!!!

Idag blir det mina kort favoriter som jag tänker visa för er, här blir det dock en topp 10 lista. Det är väl lika bra vi kör igång meddetsamma…

Ett gratulationskort till min brorsdotter vid studenten….

Söta Sarah Kay-stämpeln, ett kort gjord med en påse som bas…

Ett rosa kort i en av mina favoritvikningar….

Dopkort till en liten Wilgot…

Rooooosa igen……

Halloweenkort……..

…….och rosa igen…….

Julkort……

Julkort med tillhörande dekorerat ljus……

Ett dopkort till en liten Saga…….

Det var min topp 10 lista med mina personliga favoriter, hoppas nu 2011 blir ett kreativt år med många härliga pysseltimmar och många nya alster att visa här på bloggen.

Hoppas vi snart ses igen och tills dess……

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

4 responses to “Favoriter…

  1. Det ena kortet vackrare än det andra. Lilla lucian som tassar är en favvo hos mej, men även Saga och Wilgots kort är underbara. Alla andra också, men de 3 är mina absoluta faovoriter. Ha det gott min vän.
    Kram
    Petra

  2. Åhh, de är kanonfina allihopa!! Måste ju ändå säga att jag är lite extra svag för dina altrade ljus, som alltid blir så vackra!
    Japp, jag har det bara gott och njuter av ledigheten. Julen ska bort också, men det blir lite pauser vid datorn då och då. 😉

    Kram på dig.

  3. Åhhh, vad läckra!! Hittade mitt eget favvokort bland dina… Halloween-kortet! Det är såååå häftiga färger och läckert gjort! Fast jag gillar också Christmas-morning-Tilda! Ja och alla blev fina…
    Ha ett riktigt gott nytt år!

    Kram
    Linda

  4. Utstansat Eva, alfabetet heter ”Haunted”. Har precis köpt det. Tycker jättemycket om det.

Kommentera

