5 Lo-favoriter….

Hejsan!!!

Nytt år och de första dagarna har rusat fram….. fortsätter det så här så kommer jag inte hinna med mycket under 2011 ….hihi…. idag och imorgon är jag ledig och ska då försöka att få lite pysseltid. Skönt! Idag tänker jag visa er mina fem Lo favoriter som jag gjorde under 2010. Jag är ju ingen ”Lo-skapare” men ibland är det jätteroligt att göra något annat, utan inbördes ordning så kommer de här….

Mina goda hembakade bullar…

Älskade mormor som 16-åring…..

Mimmi, föräldrarnas lilla busvovve…

Zack, våran lilla hundängel….

Längtan till våren……

Det var mina Lo-favoriter under 2010 och imorgon kommer jag visa mina favoriter bland korten jag gjort. Hoppas vi ses även då, tills dess önskar jag er en härlig vinterdag……..

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Lo´s

2 responses to “5 Lo-favoriter….

  1. Underbara alster allesammans. Härliga färger, fina dekorationer. Kanelbullarna är underbara, den är min favorit. God fortsättning min vän.

  2. Jag gillar dem ju allihopa. Fast kanske lite extra den med din mormor och den med kanelbullarna. SÅ fina!! Och layouten med vovven tycker jag också mycket om. En stillsam och vacker lo- och man förstår att han varit älskad.

    Massa kramar!

Kommentera

