En presentpåse med favoritkakor….

Hejsan!!!

This week I join the challenge on the BnW Challenge Blog, ”Glitter It Up”. I will fill this bag with homebaked cookies and give it to my aunt for christmas. Now I will write in Swedish……

Förra veckan var jag inne hos BnW Challenge Blog och såg en skiss som jag gärna ville göra, men då hann jag inte så jag använde den den här veckan istället. Kombinerar den med veckans nya utmaning där man ska använda glitter. Påsen ska jag ge till min faster och fylla den med hennes favoritkakor, kanelbågar och ge henne den som julklapp då hon uppskattar hembakat.

Mönstrat papper från Magnolia och den söta stämpeln -Christmas Heart- från Belles´n Whistles här färglagd med distress ink. Utstansade snöflingor i glittrigt silverpapper. Textstämpeln kommer från Inkido och här har jag embossat den i rött.

***

Nu så vill jag även berätta att jag fått en fin award av av min härliga scrappvän Louise. Tusen tack vännen! Med denna award följer en uppgift ….. tre saker om mina egenskaper ska beskrivas ….. samt att skicka den till tre andra duktiga bloggare. Jag börjar med mina egenskaper…..

1. Glad

2.Ordningsam

3.Noggrann

Jag vill ge den här awarden vidare till Petra/peu, Pysselbus och Monica. Nu var det allt för idag och jag vill önska er en fortsatt skön vecka och hoppas vi ses till helgen igen………..

Massor massor med



6 kommentarer

Filed under Allmänt, Awards, Årets julkort - 2010, Kort, Utmaningar

6 responses to “En presentpåse med favoritkakor….

  1. Åhhh, vilken läcker påse!! Tänk den som kunde göra en sån… Läckert med allt som glittrar… Och så bandet som pricken över i! Supersnyggt!

    Sen blev jag lite förvånad men glad!! Wow!! Vad du är gullig som ger MIG en award… Tack!! *glad*

    Ha en härlig kväll!
    Kram

    Linda

  2. Hej Eva och 1000 tack för ditt besök hos mig och gullig kommentar.
    Du ligger själv inte på latsidan,hihi, gör sååå himla mycket fint.
    Ja vovven är söt och naturen vacker även om jag inte är så förtjust i vintern. Tycker det är så jobbigt med alla kläder. Tacka vet jag sommaren då det bara är att sticka in fötterna i ett par sandaler när man ska du med hunden =)
    Jo vi stormtrivs i nya bostaden. Mitt nya pysselrum är såå bra. Har just gjort två enkla julkort där. Nu blir det ebay en stund innan TV:n i sovrummet kallar.
    Önskar dig också en trevlig kommande helg. Sköt om dig
    KRAM//Y

  3. Beautiful decorated bag. Love the colouring.
    Marion

  4. Elise

    What a gorgeous bag!!! I love it! Love the colors and all that bling! 🙂 Thank you so much for joining us at BnW!

    Hugs,
    Elise

  5. oh my, this is absolutely beautiful. I LOVE this image. Come to think of it, I don’t think I’ve used this one yet this year… Your gift bag is spectacular, and I love the sparkle.
    thanks for joining us this week at Belles ‘n Whistles.
    Hugs,
    Lynda

  6. Oh wow!! How precious!! I so love that you’ve made a bag!! 🙂 Such darling details with all of that sparkle!!! I love it!! Thanks for joining with us at BnW challenges!!HUGs

Kommentera

