Julkortsinspiration…

Hejsan!!!

Regn och rusk hela helgen…… fy fasiken så himla tråkigt. Jag fick ta tag i julstädet i helgen för nu framöver är det mycket jobb som gäller. Varje ledig dag är fullbokad….. skönt då slipper man ju fundera på vad man ska hitta på…. hihi…… pyssla får jag väl göra när jag blir pensionär.

Men tills idag har jag gjort ett par alster som jag visar inne hos Scrapptorget. Till det ena kortet har jag  inspirerats av Yoli´julskiss som hon bloggade om inne hos Scrapptorget för en vecka sedan. Yoli´s inlägg kan du läsa HÄR.

Jag kommer naturligtvis bara visa er en liten smygtitt så hopp hopp hopp …… så ses vi HÄR igen…

1 kommentar

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

One response to “Julkortsinspiration…

  1. Guuu va fint du färglägger! Så himla himla fint! *avis* 😉
    Men duuu,vilket underbart dopkit här nedanför! Så vackert! Kul idé med ljuset å skon .. Jättefint! Du är så duktig! 😀
    kram på dig!

Kommentera

