Dop-kit…

Hejsan!!!

Jag fick för lite sedan en beställning på ett litet dop-kit och tänker självklart visa det för er idag. Skriver inte så mycket men ni får kika ordentligt på bilderna istället. Allt material kommer från Hobbyhärvan.

Då kör vi, ja…..ni förstår det är till en liten kille……

Papper från g.c.d ur Ella Blue Collection, helt underbara papper som jag använt till påsen. Underbar spets och gardenia blommor. På påsen har jag färglagt motivet med MCP-tekniken.

Den lilla gulliga stämpeln är från Belles ´n Whistles, på ljuset stämplat på silkespapper och färglagt med distress ink.

Sist men inte minst ett par söta små skor här i ”pojk”modellen. Är det någon som är nyfiken på modellen/mönstret till skon så hojta bara till.

Hoppas nu att föräldrarna och den lille pojken kommer tycka om mitt lilla kit, jag vet att tjejen som beställde var nöjd, men det är alltid nervöst……

Det var allt för idag och jag vill önska er alla en skön helg med massor…….

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter, Dekorerade ljus, Hobbyhärvan

4 responses to “Dop-kit…

  1. OMG!!! Eva, det är helt otroligt vackert!! Wow! Föräldrarna kan inte bli annat än nöjda… Det är superfint! Vill gärna ha mallen på skorna, de är ju bara sååååå söta!!

    Ha en trevlig helg, vännen!
    Kram
    Linda

  2. Helt underbara!! Åhh, vilka ursöta skor…Ja tack, vill jättegärna ha mallen till dem.

    Du är en stjärna!:-)

    Kram.

  3. Josefin

    Hej!
    Vilka söta skor : ) skulle gäran vilja ha mallen : )
    Mvh Josefin

  4. Tusen, tusen tack för beskrivningen som kom i fredags!! Du är ju för gullig som skickar med band och allt.♥
    Får återkomma till dig om jag nu skulle fastna när jag provar göra dem.

    Kram och tack igen!♥♥♥

Kommentera

