Dekorerade ljus….

Hejsan!!!

Hoppas ni har det bra, har haft fullt upp med allt möjligt och känner mig bara såååå trött, känner för att stänga in mig i ett mörkt rum och sova ett tag……. men men det går ju inte. Jag har suttit och pysslat lite idag för det tycker jag är lite avkopplande, några ljus och så en dop present som jag fått beställning på.Kul!

Tänker visa er ljusen jag gjort och jag har använt de söta Magnolia stämplarna från årets julkollektion.

Stämplat på silkespapper och sedan färglagt med distresser. Så tar vi några närbilder på ljusen också (klickbara bilder)

När jag ska ge bort ljusen så brukar jag stoppa det i en cellofanpåse och så gör jag en tag som jag knyter fast med ett vackert organsaband och då kan det se ut så här….

Det var det hela för ikväll och tills vi ses igen önskar jag er en skön vecka…….

Massor massor med……

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Dekorerade ljus, Magnolia kort

5 responses to “Dekorerade ljus….

  1. Jättefina ljus, har aldrig testat att göra så men tror jag ska göra det snart. Ha en trevlig vecka.
    Kram
    Petra

  2. Dina ljus blir alltid så fina!

    Hoppas du får bukt med tröttheten och får vila lite emellanåt.

    Stor kram.

  3. Åhhh, vet precis hur du känner dig! Vill också bara lägga huvudet på kudden och sova…

    Superfina ljus och tagsen var ju hur läckra som helst! Smart att göra så, det har jag inte tänkt på! Det är sååå kul att titta förbi för det blir alltid en massa till inspirationsboken!

    Ha det så bra!
    Kram
    Linda

  4. ica

    Vilka fina ljus! Blir ju en perfekt gåva att ge bort till jul. Är ju så mysigt att tända ljus nu i vintertider. Hoppas att du blir piggare snart!
    Kram ica

  5. Hej.
    Du har verkligen gjort väldigt vackra ljus. Du skrev att du färglagt med distresser, har du gjort det direkt på ljuset eller på det stämplade pappret?

    Mvh Mickaela

Kommentera

