En liten ask…

Hejsan!!!

I helgen var det scrappträff hos Hanna´s Pysselstuga i Västervik, jag var där och träffade ett helt gäng med goá tjejer. Mycket inspiration att ta in och flera bra demos.  Papperalla visade bla en vikning på en ask som jag tokfastnade för så idag ska ni få se asken som jag började göra på träffen men som inte blev klar.

 Jag tror att jag pratade för mycket….. hihi..

Jag använde mig av enfärgad cardstock som bas och klädde asken med Inkidos härliga julpapper i rosa. Lilla Tilda fick bli motivet och jag har färglagt med distresser. Blommor som matchar i rosa och hemgjorda blad, satt dit en glittrig siffra för att visa att jag tänkt mig asken som en present till en liten som fyller fem.

Den här vikningen kommer jag garanterat att använda mig massor av, tänk så bra till jul med en liten överaskning i, att tex. hänga i granen. Sist men inte minst vill jag tacka alla som var med på träffen och spred inspiration och glädje. Hoppas vi ses där igen vid nästa träff.

Nu vill jag önska er en härlig torsdag så ses vi imorgon igen……

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Magnolia kort

4 responses to “En liten ask…

  1. Underbar ask. Och så rooosa. Måsta testa den vikningen nån gång. Är det som heter pyramidkort? Papperet är underbart, finns i min mapp också, ännu så länge oanvänt.
    Trevlig helg.
    Kram
    Petra

  2. Här bara rasslar det in alster…. Vilken supersöt ask! Har sett modellen förr men det passade ju perfekt med motivet i cirkeln och pappren är ju såååå söta!

    Ha en härlig torsdag så kikar jag förbi imorgon och ser vad du hittat på… 🙂

    Kram
    Linda

    PS Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg *glad*

  3. Underbart kort/paket.
    Tänkte göra en julkalender till barnen i den vikningen

  4. Gu vad läcker den blev. Min är inte dekorerad än utan jag väntar tills jag vet vem och till vad den ska vara;)
    Kommer nog lägga ut beskrivningen på min blogg senare.

Kommentera

