En födelsedags-sko…

Hejsan!!!

Härom veckan fyllde en av mina jobbarkompisar 25 år och naturligtvis skulle hon få ett kort. Ville göra något speciellt och då tyckte jag det passade med en sko. En annan pysslig kollega till mig gjorde ett fint halsband som vi lade i skon. Pappren kommer från Pysselgumman och jag har dekorerat med röda rosor och mina hemgjorda blad som jag piffat till med glitter, även ett rött paljettband fick pryda skon.

Jag hoppas du hade en underbar dag , Grattis!

Ett pilligt projekt men ack så fint det blir när det är färdigt. Mallen till skon hittade jag HÄR

Det var allt från mig idag men jag hoppas vi ses imorgon igen………..

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

4 responses to “En födelsedags-sko…

  1. Mia

    Meeennn, vad snygg den blev, superfin.

  2. Åhhh, den är superläcker!! Så snyggt med paljettbandet, riktig partysko!!

    Ha det så bra!

    Kram
    Linda

  3. Hon blev säkert jätte glad för det hade jag blivit för den underbara skon. Så väl gjor och fin du gjort den.
    Måste bara prova att göra en sån sko någon gång.
    Kankse du kan visa mig nästa gång vi träffas.
    Ha det så jätte bra min vän.
    Kram

  4. Så läcker sko!! Liftvarning… ;o)

Kommentera

